Salı, Nisan 01, 2014

Rival de Loop Baked Bronzer


Baked serisi çıkalı yıl olmuş ama ben bu ürünü yeni farkedebildim. 
Hala raflarda serinin tüm ürünlerini bulabilmek mümkünken detaylı bir yazısını yazayım istedim.
İlk gördüğümde koyu renginden dolayı alıp almamakta endişe ettiğim bir bronzerdı ama kullanınca almakla ne iyi yaptığımı anlamış oldum. 


Işıl ışıl tam yazlık bir ürün bu. Bronzerdan çok allık olarak kullanmayı tercih ediyorum.
Gerçekten yanakta bu kadar güzel bir görünüm vereceğini tahmin etmemiştim. Çok şaşırttı beni.



Her tende güzel duracağına inandığım bir renk ve  ışıltı veriyor.
Yapı olarakta fazlasıyla beğendim. Kolay dağıtılabiliyor. Rahatlıkla homojen bir görünüm elde edilebiliyor. Kalıcılık konusunda da fazlasıyla başarılı. 1-2 saat içinde uçup gitmiyor.




Ürün 13 gram. Rossmann mağazalarından satın alabilirsiniz. Fiyatı 14 tl civarındaydı.
Baked serisinde bu bronzer dışında bir highlighter ve üç tane de far var. Yolunuz düşerse mutlaka inceleyin derim :)
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok: