Pazar, Aralık 29, 2013

The Body Shop Extra Virgin Minerals Toz Fondöten


Merhabalar :)
Bir ten ürünüyle daha karşınızdayım bugün.
The Body Shop'un bu serisindeki diğer iki ürün hakkındaki yorumlarımı ŞURADA ve ŞURADA bulabilirsiniz. Genel olarak üçüde sevdiğim ve kullanmaktan keyif aldığım ürünler. Ciltte fazlasıyla doğal durmalarının yanı sıra yüzünüzde ağırlık yapmıyorlar.
Serinin tek kötü yanı renk skalasının ciddi anlamda dar olması. Beyaz tenlilerin kendilerine uygun bir ton bulabilmeleri pek mümkün gözükmüyor. Buğday tenliler için üretilmiş renklerin arasında ise neredeyse hiç ton farkı dahi yok.
Eğer benim gibi cilt renginizle birebir uyumlu bir ton bulabilirseniz şanslı azınlıktan birisiniz demektir.
Bu arada her üç üründe de benim rengim 202.



Gelelim toz fondötenle ilgili yorumlarıma,
+ Cilde hoş bir aydınlık görünüm veriyor. Diğer bir çok pudra yapılı ürünün aksine cildi tamamen matlaştırmıyor. Sürdükten bir kaç dakika sonra ciltle bütünleşiyor ve aydınlık bir görünüm veriyor. 
+ Kapatıcılık yönünden bir likit ya da krem yapılı fondöten gibi değil, elbette kapatıcılığı daha az. Ancak pudra yapılı ürünler arasında kıyaslayacak olursam örtücülüğü yüksek diyebilirim
+ Serideki diğer ürünler gibi kalıcılık konusunda başarılı değil ne yazık ki.
+ SPF 25 güneş koruma faktörü içeriyor
+ Presslenmiş olmasını loose yapıda olmasına tercih ederdim kesinlikle. Kapağını açtığım gibi her taraf pudra oluyor. Ya ben beceriksizim ya da gerçekten bu tarz ürünler fazlasıyla kullanışsız.



Elimin sadece sağ taraftaki kısmına uyguladım fondöteni. Verdiği aydınlık görünüm net bir şekilde belli oluyor gördüğünüz gibi.


Ürünün miktarı oldukça az, 5 gram. Fiyatı ise net hatırlayamamakla birlikte 65 tl.
Benim yorumlarım böyle. Sormak istediğiniz herhangi bir şey olursa yorum kısmında bana iletebilirsiniz :)
  Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok: