Çarşamba, Ekim 02, 2013

Loreal Lumi Magique Likit Fondöten ve Aydınlatıcı


Uzun zamandır bu fotoğraflar bilgisayarımda duruyordu. 
Sonunda yazısınıda yazabiliyorum, şükürler olsun.
Göz alıcı pembe altın rengi detaylarıyla raflarda dikkat çeken Loreal Lumi Magique serisi bildiğiniz gibi 3 üründen oluşuyor. Fondöten, makyaj bazı ve aydınlatıcı. 
Makyaj bazını mağazada denediğim kadarıyla kendime uygun bulmadım, kullanamayacağıma inandığım için satın almadım. Bugünkü yazımın konusu ise bu serinin fondöten ve aydınlatıcısı.


Fondöten gerçekten övgüleri hak eden bir ürün
Orta seviyede kapatıcılığa sahip, bitişi parlak/glowy. Ciltte olabildiğince doğal duruyor. 
Yağlı ciltlerde sürdükten bir süre sonra aşırı parlamaya sebep olabiliyor malesef. Memnun kalmayanlarında şikayeti çoğunlukla bu yönde. Bende karma-yağlı ciltliyim ancak bu mevsimde cildim fazlasıyla kuruyor. O yüzden önümüzdeki günlerde rahatlıkla kullanabileceğimi düşünüyorum.



Duruşunun böylesine doğal olması en sevdiğim yanlarından biri.
Kuru ya da karma ciltliyseniz fazlasıyla memnun kalabileceğiniz bir ürün.



Aydınlatıcı, kesinlikle bir concealer değil. 
Bendeki 2 numaralı koyu rengi olmasına rağmen pembe-beyaz bir rengi var gördüğünüz gibi. 
Göz altıma sürdüğümde aydınlatmaktan ziyade beyazlık şeklinde duruyor, fondötendeki doğal bitişi aydınlatıcıda elde edemedim. Yoğun ışık altında baktığınızda ürünün içerisinde tek tek ayırt edilebilen tanecikler görüyorsunuz. Açıkçası gözümün altına sürdüğüm aydınlatıcının sadece doğal bir ışıltı vermesini tercih ederdim. Elmacık kemiğinin üst kısmında kullanabilirim belki; ancak bunun için çoğunlukla toz yapıdaki ürünleri tercih ediyorum.
Bu aydınlatıcının çok fazla seveni olduğunu biliyorum ama benim yorumlarım bu yönde.


Fondöten 30 ml, Aydınlatıcı 3.6 ml.
Her ikisininde ben aldığımda fiyatı 40 tl idi. Daha sonra değişmiş olma ihtimali yüksek.

Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok: