Cuma, Eylül 13, 2013

Pastelshop Alışverişi


Ve sonunda Pastel'in online alışveriş sitesi açıldı. TIK
Artık beğendiğim ojeleri Watsons, Gratis, Rossmann şubelerini tek tek dolaşmadan satın alabileceğim için çok mutluyum.
Açılışa özel tüm ürünlerde %25 indirim ve 40 tl üzeri alışverişlerde ücretsiz kargo imkanından yararlanarak ilk alışverişimi yaptım bile. Hemen istediğim renkteki ojeleri attım sepetime. Yaz favorilerimde bahsettiğim Magic Gloss'tan yedekledim ve birde 5li far paletlerinden 9 numaralıyı aldım.



Siteyle ilgili bir kaç eleştirim olucak tabi ki. 
İlk olarak siparişinizi onayladıktan sonra size ne mail yoluyla ne bilgilendirme mesajıyla faturanız gönderilmiyor. Seçtiğiniz ürünler hala sepetinizde görünmeye devam ediyor. Bu yüzden siparişiniz onaylanmadı zannedip 3-4 kez aynı ürünleri satın alabiliyorsunuz. ( Evet ben öyle yapmışım :) Allah'tan bu durumu site yöneticileri fark edip 1 defadan fazla yapılan siparişleri iptal ediyor.
Ürünleriniz kargoya verildikten sonra Sipariş takip numaranızda size bildirilmiyor. Sipariş takibi için yönlendirilen sayfa hata veriyor. Bu durumda size sadece beklemek düşüyor. 
Site daha çok yeni olduğu için bu tür aksalıkların olması çok normal tabi ki de.

Bununla birlikte, alışverişim sırasında karşılaştığım sorunları, hem mail yoluyla hem telefonla arayarak kendilerine bildirdiğimde bana yardımcı olabilmek için ellerinden geleni yaptılar, inanılmaz ilgililerdi. 
Eminim ki bu ufak tefek sorunları kısa zamanda halledip müşteri memnuniyeti sağlayacaklardır.

Benim alışveriş deneyimim böyleydi.
Siz neler aldınız ya da almayı düşünüyorsunuz?
Pastel'in bu yeniliğine benim gibi sevinenler var mıdır acaba

Sevgiyle kalın.

8 yorum:

Unknown dedi ki...

hepsi çok güzel güle güle kullan canım :)

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Güle güle kullan tatlım bu şeker ürünleri

sena zeyrek dedi ki...

çok güzel far paleti, iyi günlerde kullan.

nily21 dedi ki...

güle güle kullan ben de bugün ilk siparişimi verdim :)

Unknown dedi ki...

far paletine bayıldım güle güle kullan :)

http://beautybysyln.blogspot.com/

Alice Makyaj Diyarında dedi ki...

Bloğunu yeni keşfettim ve çok sevdim :) Güzel günlerde kullan. Özellikle far paletinin renklerine bayıldım :)

Unknown dedi ki...

мaᖱaмe кoкoş, çok teşekkür ederim :)

Sena Dursun, teşekkürler :)

Nilgün, inşallah sende memnun kalmışsındır, bloğunu izlemedeyim paylaşırsan keyifle okurum :)

selin syln, teşekkür ederim :)

Alice Makyaj Diyarında, hoşgeldin öncelikle :) beğenmene çok sevindim. Teşekkür ederim :)