Cumartesi, Eylül 14, 2013

Okula Dönüş-1- Uygun Fiyatlı Ürün Tavsiyeleri

Bu yazı aslında geçtiğimiz Pazartesi yayınlanacaktı ama evdeki hesap çarşıya uymadı. 
Gecikme için özür dileyerek yazıya geçiyorum.

Önceden takip ediyorsanız biliyorsunuzdur, 3 ay önce mezun oldum ben. 
Hala öğrenci ruh halini üzerimden atabilmiş değilim :) 
Bu yüzden, geçte olsa böyle bir yazı hazırlamanın yerinde olduğunu düşündüm.

Bugün bahsedeceğim ürünlerin hepsi benim günlük hayatımda severek kullandığım, uygun fiyatlarıyla öğrenci bütçesini sarmayacak ve kolaylıkla her şehirde bulunabilecek ürünler.
Lise döneminde makyaj yapılmasını doğru bulmadığım için bu yazımdaki tüm tavsiyelerin üniversite öğrencilerine yönelik olduğunuda özellikle belirtmek isterim.

 

Bence bu senenin kurtarıcı ürünü The Balm'ın Balm Jovi paleti. Gözünüz kapalı alın, asla pişman olmazsınız. Hem doğal, günlük makyajlar için hem de gece makyajları için kullanılabilecek muhteşem bir palet. Önümüzdeki bayramda Gratis büyük ihtimalle indirim yapıcaktır. Çok daha uygun fiyata satın alabilirsiniz.
Far olarak diğer bir tavsiyem Flormar'ın 5li far paleti. Yazısı ŞURADA. Ben okula giderken çoğunlukla bu tarz kahve-krem tonlarında far kullanırdım. Eğer sizinde tercihiniz benim gibiyse ve özellikle mat farlardan hoşlanıyorsanız bu paleti edinebilirsiniz. 


Biraz daha ışıltılı göz makyajları için Maybelline Color Tattoo Farlar'ı önerebilirim. Hem mat farların altına baz olarak hem de tek başlarına kullanarak istediğiniz ışıltılı görünümü elde edebilirsiniz. 
Ten makyajı için Flormar Matte Effect BB Cream'i ve Maybelline Affinitone fondöten'ini seçtim. Her ikiside hafif kapatıcılık sağlayan ama kat kat sürümle örtücülüğü arttırılabilecek ürünler. Yazıları için TIK ve TIK


Kapatıcı için yine iki seçimim var. Eğer krem formundaki kapatıcılardan hoşlanıyorsanız Flormar Full Covarege Concealer (yazısı için tık) güzel bir seçim olabilir. Likit yapıdaki Maybelline Affinitone Concealerda (yazısı için tık) güzel bir alternatif.
Maybelline markasının en sevdiğim ürünleri hiç şüphesiz mascaraları. Şimdiye kadar deneyipte keşke almasaymışım dediğim hiç bir rimeli olmadı. Uygun fiyatlı, başarılı ürünler. Önemli olan biraz araştırıp kendi kirpik tipinize uygun olanı seçmekte. Benim favorilerim Define a Lash (TIK) ve Volume Express One by one (TIK)


Maybelline'in mascaralarını ne kadar seviyorsam Rimmel markasının allıklarınıda o denli seviyorum. 
Yukarıdaki 3 lü alıklarından Winter Glow rengi. Yazısı ŞURADA


Bir çoğumuzun olmazsa olmazı, eyeliner ve kalemler. 
Avon Glimmerstick Asansörlü göz kalemlerini her daim çok severek kullanmışımdır. Kolay sürülmeleri ve açma derdi olmaması pratik uygulamaya olanak sağlıyor. 
Eyeliner olarak ise The Balm Schwing şu sıralar favorilerimden birisi. Yine bayram indiriminde 13 lira gibi uygun bir fiyata temin edebilirsiniz.


Rimmel Kate Moss rujlar, uygun fiyatlı ve gerçekten güzel ürünler. Seride birbirinden güzel pembeler, kırmızılar, nudelar var. Mutlaka kendiniz için bir ton bulabilirsiniz. Tavsiyem, eğer bu seriyi daha önce denemediyseniz almadan önce mutlaka testerı koklayın :)
Rujdan ziyade dudakları nemlendiren ve bu sırada birazda renklendiren bir ürün istiyorsanız Oriflame Very me Lipmania Rujlar tam size göre.


Fırça ihtiyacınız mutlaka olacaktır. Bunun için tavsiyem Avon, The Balm, Eco Tools ve Flormar fırçalarından kendi ihtiyacınıza yönelik olanları seçmeniz. Avon'un pudra ve allık fırçası 5 yıldır en sık kullandığım fırçalar içerisinde, hala çok menunum.


Benim önerilerim şimdilik bu kadar, unuttuğum ürünler varsa hatırlatmanız beni mutlu eder :)
Sevgiyle kalın.

6 yorum:

mervelil dedi ki...

ne güzel bi post olmus alınacaklar listeme ekledim bir çok tavsiyeni :)

Unknown dedi ki...

Avon eyeliner fırçasını çok seviyorum. Ama biraz daha kısa olsa daha iyi olurdu sanki. Bende aynanın içine girmeden eyeliner çekemeyenlerdenim :)

Unknown dedi ki...

flormar far paleti favorim her postumda söylüyorm nedense :) eline sağlık cok yararlı bi post olmuş:)

Unknown dedi ki...

mervelil, yararlı olmasına çok sevindim :)

Oje Balonjoje, yorumunu okurken ''bende bende'' dedim içimden :) Denedin mi daha önce bilmiyorum ama Rival de Loop'un eğik uçlu eyeliner fırçaları bizim gibiler için dizayn edilmiş sanki :)

selin syln, bağımlılık yapan bir palet gibi sanki :) teşekkür ederim.

makyajlı kareler dedi ki...

seçimlerin güzel olmuş canım. gerçektende uygun fiyatlı ürünler. çoğunu bende severek kullanıyorum

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

cok guzel urunler uygun fiyatlı olmaları da avantajı cok bilgilendirici bir yazı olmus, sevgiler:)