Çarşamba, Eylül 18, 2013

Nars Torrid Allık


Torrid, almadan önce çok kararsız kaldığım bir allıktı. 
Yakışır mı, yakışmaz mı? Alsam mı, almasam mı? diye düşünürken elimde bir poşetle Sephora'dan çıktığımı hatırlıyorum.
Kullanırkende aynı kararsızlığı yaşıyorum. Bazen çok yakıştırıyorum kendime, gün içinde defalarca kez aynaya bakıyorum. Gözlerim yanaklarıma odaklanmış bir şekilde buluyorum kendimi çoğu zaman. Bazende duruşunu hiç beğenmeyip üzerine pudra sürerek hafifletmeye çalışıyorum. 


Benim kararsızlığıma bakmayın, aslında şahane bir allık. 
Altın ışıltılı mercan tonunda. Işıltıların boyutu Orgasm'daki ile aynı. 
Rengini çok iyi veriyor. Yüzümüzde tüp patlamış görüntüsünden kaçınmak için dikkatli kullanmakta fayda var.
Kalıcılığı her zaman ki gibi muazzam.


Farklı ışıklar altında benim cildimdeki görünüşü aşağıdaki gibi.




Yukarıdaki fotoğrafta ışıltılarının cilde nasıl bir güzellik kattığını görebiliyorsunuz.


Eğer rengini beğendiyseniz ve almak gibi bir düşünceniz varsa mağazada bir kaç kez denemeden almayın derim.
Ürünün miktarı 4.8 gram, Türkiye fiyatı 78 tl.

Diğer Nars allıklarla ilgili yorumlarımı okumak isterseniz. ŞURADAN ve ŞURADAN buyrun.
Bu ayın sonunda sonuçlanıcak olan çekilişime katılmak isterseniz TIK TIK 

3 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

Nefis bir rengi car gule gule kullan:)

itsbea dedi ki...

bende her sürdüğümde senin gibi hissettim cnm bi beğendim bi beğenmedim.en son sattım:)sarı alt tonlu cilde yakısmadıgı kanaatine vardım en son.

Unknown dedi ki...

kozmetikperisi, gerçekten öyle, teşekkür ederim :)

itsbea, yalnız değilmişim demek ki :) şimdilik satışa koymayı düşünmüyorum ama çok dikkatli kullanıyorum. Bende sarı alt tonluyum bu arada.