Perşembe, Eylül 05, 2013

Loreal Superliner Carbon Gloss & The Balm Schwing Karşılaştırması

Bir karşılaştırma yazısı - İki eyeliner
Şimdiden uyarayım uzunca bir yazı olacak.
Benim bir likit eyelinerdan en büyük beklentim; koyu siyah rengini tek sürüşte vermesi, beni uğraştırmaması. Zaten eyeliner çekmek yeterince zor ve sıkıntılı bir süreç. Bunun yanında bir de eyelinerın yapısından kaynaklanan zorluklar hiç çekilmiyor.
Bugün karşılaştıracağım bu iki eyeliner da tek sürüşte simsiyah rengini veren, kat kat üzerinden geçmeyi gerektirmeyen ürünler. Bu açıdan benden tam not aldılar. Yalnızca ikisi arasında bazı farklılıklar var. Neymiş bu farklılıklar birlikte bakalım..


L'oreal Superliner Carbon Gloss adı gibi glossumsu bir yapıda, bu sayede sürerken dağılma bulaşma riski minimum. Aplikatörü çok incecik değil, buna rağmen ince uygulama yapılabiliyor. Süngerimsi bir malzemeden yapılmış ve şimdiye kadar gördüğüm en esnek eyeliner fırçası. 
Uzun saatler boyunca gözümde kalıyor, herhangi bir akma-bulaşma sorunu yaşamadım. Kolaylıkla gözden temizlenebiliyor, göz çevresine dağılmadan sanki gözünüzün üzerinde siyah bir deri varmışta o soyuluyormuş gibi göz kapağından arındırılabiliyor.



Aplikatörüne kelimenin tam anlamıyla hayranım.


The Balm Schwing ise likit yapıda bir ürün, ilk kullanmaya başladığımda sürerken biraz dağılma yapıyordu ama sanırım zamanla elim alıştı, artık bu konuda sorun yaşamıyorum. Aplikatörü keçe gibi bir malzemeden yapılmış, malesef Loreal'in ki kadar esnek değil. Bu bir dezavantaj. Yeni eyeliner çekmeye başlıyorsanız eminim ki Loreal Carbon Gloss'u çok daha rahat çekebilirsiniz.

Bana sorarsanız iki ürünün kalıcılığı arasında hiç bir fark yok. Bu da Loreal gibi uzun saatler boyunca akmadan-bozulmadan gözümde kalıyor. Ancak takip ettiğim bazı bloggerlar Schwing'i daha az kalıcı bulmuş. Göz ve cilt yapısından kaynaklanıyor diye düşünüyorum. 
Temizlerken göz çevresine mürekkep gibi dağılıyor, bu sebeple temizlenmesi Loreal'e nazaran daha uğraştırıcı denebilir.



İki eyeliner arasındaki en büyük fark; The balm'ın bitişinin mat, Loreal'in ise parlak olması. Bunun dışında siyahlıklarının koyuluğu tamamiyle aynı. 
Açıkçası iki ürünüde çok severek kullanıyorum. Schwing'in aplikatörünü sevmesemde verdiği mat siyaha bayılıyorum. Kendisinden bir tanede yedek almışım hatta. Carbon Gloss ise hem uyguluma kolaylığı hem de temizleme kolaylığı açısından favorim. Önümüzdeki indirimde mutlaka bir yedek alacağım.

Çok konuştum ama içimdekileri döktüm rahatladım :)
Eyeliner deyince akan sular duruyor ama benim çenem durmuyor.

Son olarak iki ürününde kullanım ömrü 6 ay
Loreal Superliner Carbon Gloss 1.5 ml, fiyatı 36 tl.
The Balm Schwing 1.7 ml, fiyatı 26 tl.
Sevgiyle kalın 

3 yorum:

Bir Minik Bir Minnoş dedi ki...

Çok güzel bir karşılaştırma olmuş canım, en önemli ve büyük fark bencede parlaklık ve matlık hususunda <3

Unknown dedi ki...

Eyelinerı çektikten 1-2 dk sonra Lorealin üstünden geçince soyulup dağılıyo malesef bence tek eksi yanı bu :)

Unknown dedi ki...

2 senedir Loreal Superliner kullanıyorum kesinlikle harika..!