Salı, Eylül 10, 2013

Kozmetik, Bakım, Güzellik ve Formda Kalma Mimi

Bloğunu severek takip ettiğim Shimizu Zen beni mimlemiş :)
Bakalım bu mimde neler varmış.

  • Ne zamandan beri yazıyorsun?
Yanılmıyorsam, Haziran 2009'dan beri 

  • Kilo problemi yaşadığınız dönemler oldu mu?
Evet çok fazla :) Bundan 5 yıl kadar önce, üniversite sınavına hazırlık stressiyle 104 kiloya ulaşmıştım. Sınavdan çıktığım andan itibaren diyete başlayarak 60-62 kiloya kadar düşüp hedefime ulaştım. Uzuunn bir süre bu kiloyu korudum ancak şu sıralar 70-72 arasında seyir halindeyim ve evet yine diyetteyim. Bu arada sorulucak biliyorum o yüzden yazıyorum, boyum 1.70

  • Formda kalmak için ne gibi yöntemler uyguluyorsun?
Bol su içmeye, hiç bir konuda stress yapmamaya, gün içinde mümkün olduğunca yürüyüş yapmaya çalışıyorum. Birazda çenemi tutup abur cubur yememeye gayret etsem çok iyi olacak :)

  • Güzelliğinizle ilgili uyguladığınız bakım kürleri var mı?
Hepimizin bildiği tatlı badem yağı, susam yağı, ceviz yağı, hint yağı karışımıyla 2 haftada bir kez saçıma maske yapıyorum. Bunun dışında yaptığım özel bir şey yok. Yüzüm ve saçım için uyguladığım hazır maskeler dışında.

  • Vazgeçemeyeceğiniz kozmetik ürünleri ?
Bu liste uzar gider ama kısaca yazmam gerekirse; Benefit They're real rimel, Pastel Magic gloss, Mac ve Nars allıkları, Oriflame Dancing Lady parfüm.

Bu güzel mim için sevgili Shimizu Zen'e teşekkür ediyor ve bende yazımı okuyan, soruları beğenip, bende yapmak isterim diyen bloggerlara gönderiyorum.
Sevgiyle kalın.

1 yorum:

Shimizu Zen dedi ki...

sevgilerr canım, elıne sağlıkk güzel bı yazı olmuş:)