Pazar, Eylül 15, 2013

Günün Ojesi: Flormar Black Dot BD02

Değişiklik güzeldir ama yakıştığında.


Flormar'ın bu yeni serisini raflarda gördüğümde çok beğenmiştim. Farklı ve güzel duracağını düşünerek almıştım ama şuan benim ellerime ve tarzıma hiç yakışmadığını düşünmekteyim.
Bu rengi özellikle beyaz ellere yakıştırıyorum, malumunuz ben esmerim.


Ojenin yapısınıda beğendiğim pek söylenemez. Sürerken dalgalanma yapabiliyor, tırnağı tamamen örtmesi için kalınca bir katman şeklinde sürmek gerekiyor.
İçerisindeki büyük altıgen parçalar fazlasıyla çirkin görünüyor (bence). Sadece minik siyah noktacıkların olmasını tercih ederdim.



Her ne kadar beğenmemiş olsamda, Flormar'ın yeniliklerini heyecanla takip ediyor ve destekliyorum.
Diğer renk seçeneklerinide ŞURADAN görüp satın alabilirsiniz.
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok: