Cumartesi, Eylül 07, 2013

Clinique Chubby Stick İntense - Roomiest Rose

Kalem formundaki dudak ürünleriyle ilk tanışmam Chubby Sticklerin ilk versiyonuyla olmuştu. Çok fazla sevmemiştim. Dudakları çok iyi nemlendiriyor olmaları hoştu; ancak verdikleri renk bana yeterli gelmiyordu. Daha sonra Clinique, Chubby Sticklerin İntense versiyonunu çıkardı ve benim için tek eksik yönlerini tamamlamış oldu. Daha sonra bir çok marka kalem formunda dudak ürünleri çıkardı ama hiç birini bu kadar sevmedim açıkçası.



6 numaralı Roomiest Rose rengi serideki favorilerimden.


Bu tarzdaki rujların en sevdiğim yanı, tahmin edeceğiniz gibi son derece pratik olmaları. 


Tamamen mat bir ruj değil. İçerisinde belli belirsiz ışıltılar var. 
Bir şey yiyip içmediğim sürece 3-4 saat rahatlıkla kalıyor dudağımda.
Büyük bir çoğunluk bu serinin nemlendirmesini yeterli bulmuyor ancak ben bu konuda da oldukça memnunum. Bu ruju kullandığım günler dudaklarımı ekstra nemlendirmeye ihtiyaç duymuyorum.


Ürünü şuradan ücretsiz kargo imkanı ile alabilirsiniz.
Sevgiyle kalın.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bende severek kullanıyorum hatta bu rengi var bende de :)