Perşembe, Eylül 12, 2013

Benefit Hello Flawless Oxygen Wow Fondöten


Benefit'in sitesine baktığımızda en çok satanlar listesinde 5. sırada yer alan Hello Flawless Oxygen Wow likit fondöten, bu ününü fazlasıyla hak ediyor.
Tamamen yağsız olması, 25 güneş koruma faktörü içermesi, ciltte olabildiğince doğal durması ve sağlıklı-aydınlık bir görünüm vermesiyle gerçekten kusursuz bir fondöten.
Ambalajı oldukça kullanışlı ve hafif, ürünü kullandıkça yukarı doğru çıkan bir mekanizması var. Böylece fondötenin ne kadarını kullandığınızı rahatlıkla görebiliyorsunuz.


Toplamda 9 renk seçeneği bulunuyor
Benim rengim ''honey-ı'm so money'' 
Şu sıralar fazlasıyla bronzlaştığım için bu renk bile bana açık geliyor.
Fondöteni kullanabilmek için rengimin açılmasını iple çekiyorum. 
Zaten yapı olarakta sonbahar ve kışın kullanıma daha uygun bir ürün bence.


Cildime tamamen yedirdiğimde elde ettiğim görüntü aşağıdaki gibi.


Oldukça ince yapılı bir fondöten. Kapatıcılığı orta seviyede.
Bir çok nemlendirici kremden çok daha iyi nemlendiriyor cildi. Bu açıdan özellikle kuru ciltlilere tavsiye ederim. Ben yağlı ciltli olmama rağmen fazlasıyla beğendim.

Ürünün miktarı 30 ml, fiyatı 108 lira diye hatırlıyorum.
Türkiye'de Sephora mağazalarında deneyip satın alabilirsiniz.
Sevgiyle kalın.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de yağlı bir cilde sahibim. Ama bu fondötenin yapısını beğeniyorum.
Daha az yağlanma yapıyor ve duruşu çok doğalç

LibyLiby dedi ki...

Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve bayıldım!
Bu fondöten oldukça güzel görünüyor. Nemlendirmesinin iyi olması benim için bir artı. Fondöten arayışındayım. Sanırım bu fondötene şans verebilirim. :)

Unknown dedi ki...

Mor rimel, kesinlikle katılıyorum.

LibyLiby, çok mutlu oldum beğenmenize :) Dilerim sizde memnun kalırsınız.