Salı, Temmuz 16, 2013

Yeni Küpeler :)

Bugünkü yazıma başlamadan önce bir konudan bahsetmek istiyorum. Google hesabımda ya da internetimde olan bir sorun nedeniyle yorumlarınıza cevap veremiyorum, çok üzgünüm :( Siz yorum bırakabiliyorsunuz ve bende görüp onaylıyorum ancak cevap yazamıyorum. Sorun düzeldiği an ilk işim cevaplamak olucak, bu nedenle yazan arkadaşlarımdan gecikme için özür dilerim.



Koton'dan aldığım bu küpe setine bayıldım. 
Aslında büyük hatta kocaman küpeleri beğenirim genelde ama bunlar çok sevimliydiler.
Sanırım yeni sezon. Kolaylıkla bulabilmeniz mümkün.

Büyük küpeleri beğenirim demiştim değil mi? ;)

Sevimliliğine hayranım!


Son iki küpeyi özellikle yaza uygun bulduğum için tercih ettim.
Sonuncusu devasa boyutta neredeyse köprücük kemiğime değiyor. Buna rağmen çok hafif ve kulağımı hiç acıtmıyor.


Sevgiyle kalın..

1 yorum:

özge dedi ki...

mavi kalpli olanlara bayıldım canım hemen alacağım:)