Pazar, Temmuz 21, 2013

Gratis 4. Yaş İndirimi ve Aldıklarım

Takip ettiğim blogların bir çoğunda Gratis indiriminde yapılan alışveriş yazılarını çok büyük bir keyifle okudum. Neden bilmiyorum ama böyle indirimlerde insanların hangi ürünleri satın almayı tercih ettiklerini fazlasıyla merak ediyorum :) 
Bende meraklıları için kendi aldıklarımı göstereyim istedim.


Benri Hindistan cevizi-Vanilya Duş Jeli 
1000 ml lik devasa boyutta ve kokusuna bayıldım. Umarım duştada memnun kalırım.
İndirimsiz fiyatı 6 lira gibi bir şeydi, bu fiyatıyla bile oldukça uygun bence. İndirimle 3.6 tl ye geldi şaka gibi.

Giovanni Avokado ve Zeytinyağı özlü Saç Bakım Kremi
Giovanni Avokado ve Zeytinyağı özlü Bakım Spreyi
Giovanni Nemlendirici Bakım Kürü
Üçünüde denemek için aldım, memnun kalırsam diğer ürünlerinede bakmak istiyorum.

Robyem Lipgloss <3>
Bee Beauty Vanilla&Cheesecake Body Lotion
Bee Beauty Vanilla&Cheesecake Peeling
Kokularına bayıldım, duş jelinide almak isterdim ama gittiğim mağazada kalmamıştı.


Benri Koyu renkli ojeler için aseton
Benri pamuklar 
Sanırım her çeşidini aldım ve hepsinden memnun kaldım. Pamuklara özel bir yazı yazmayı düşünüyorum.
Sevgiyle kalın

2 yorum:

özge dedi ki...

bu sefer bende yakalayabildim indirimi,benrileri stokladım hemen bu saç ürünlerinden herkes almıştı bende saç nemlendiricisini merak edip aldım:)

Tirnaklar Fora dedi ki...

herkes memnun benrilerden :)