Cuma, Temmuz 12, 2013

Benefit Hervana Allık


Benefit en sevdiğim ve şimdiye kadar denediğim ürünlerinden istisnasız memnun kaldığım markalardan.
Ambalajlarının renkliliği, ürünlerin sunumu beni kendine çeken etkenlerden bir kaçı.
Amaaa keşke ülkemizde bu kadar gereksiz pahalı olmasa.
Sephora, Benefit standında şöyle bir %30-%50 indirim yapsa tüm standı toplayabilirim.
Zira bu allığıda, yanlış hatırlamıyorsam geçen sene, %50 indirimle almıştım.


Renginin güzelliği, verdiği sağlıklı görünüm, ambalajı, içindeki iş görür fırçası her şeyiyle bayıldığım bir ürün.
Şüphesiz beyaz tenlilere çok yakışır; ancak esmerlerde de rengini belli ettiği ve yüze sağlıklı bir ışıltı verdiği yadsınamaz bir gerçek. Şu sıralar çok fazla dışarda kaldığımdan dolayı ten rengim baya koyulaştı, buna rağmen bir kaç kat sürümle istediğim görüntüyü elde ediyorum. Ve kesinlikle seviyorum <3 p="">




Elimin üzerindeki duruşu böyle...




Aldığımdan beri severek kullanıyorum, tavsiye edebileceğim bir ürün, ancak kesinlikle fiyatı 99 tl olmamalıydı.
İndirim dönemlerinde daha alınabilir bence. 
Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok: