Pazar, Temmuz 14, 2013

Benefit Bella Bamba Allık


Bu yazımda en sevdiğim ışıltılı pembe allığımı tanıtıyorum sizlere. Değmeyin keyfime :)
Bella Bamba nın en sevdiğim yönü mükemmel ışıltıları. Yanakta öyle bir duruşu var ki yüzünüze gelen güneş ışınlarıyla yanaklarınız boyut kazanıyor ve daha şekilli görünüyor. 
Hatta bu ışıltıyla boyut kazandırma olayını ürünün ambalajınada yansıtmışlar :) çok hoş bir düşünce bence.
Kesinlikle ışıltılı allık sevmem, kullanamam diyorsanız bu allıktan uzak durmalısınız. 



Çoğu kez kendi fırçasıyla uyguluyorum ürünü. Zira gayet başarılı bir fırça.


Rengi altın ışıltılar içeren karpuz pembesi olarak tanımlayabiliriz. Her cilt tonuna yakışabilecek bir allık.
Kokusuna gelince, her ne kadar Benefit karpuz koktuğunu iddia etsede bence bu koku karpuz kokusu değil. Benefit'in diğer allıklarına nazaran belirgin bir şekilde parfümlü bir kokuya sahip (sadece kutuyu kokladığınızda farkedebiliyorsunuz) ancak dediğim gibi bu koku karpuz kokusu değil bence. 

Elimin üzerindeki duruşu bu şekilde.


Daha önce yazısını yazmış olduğum Hervana ile karşılaştırmak istedim. 
Bella Bamba çok daha yumuşak yapılı bir allık, Hervana'dan daha kolay rengini veriyor.
Hervana yüzde tamamen mat dururken Bella bamba malumunuz..:)



Türkiye de Sephora mağazalarından 99 tl karşılığında alabilirsiniz.
Sevgiyle kalın.

4 yorum:

özge dedi ki...

çok beğendim tatlım nedense daha önce denk gelmemiştim bu allığıa, benefit allıklardan dallas var aklımda:)

Fermina dedi ki...

ne yazıkki makyaj yaparken ışıltılı malzemeler hiç hoşuma gitmiyor ama eminim sana çok yakışmıştır :)

Unknown dedi ki...

Dallas'ta çok güzel bir allık canım sende çok güzel durucaktır ama bunada bir bakmanı tavsiye ederim, ben çok seviyorum ;)

Unknown dedi ki...

Fermina bende bir dönem yüzümde ışıltı olmasından nefret ederdim, o yüzden seni anlayabiliyorum ;)