Pazar, Mart 03, 2013

Flormar Terracotta Allık - 43 -


Bir ara çılgınlık yapıp Flormar'ın tüm terracotta serisini toplayabilirim :)
Daha önce mat terracotta serisindeki farlarınıda denemiş ve ne kadar memnun kaldığımdan bahsetmiştim ŞURADA Hala favori aydınlatıcım o fotoğraflarda görmüş olduğunuz M108 numaralı fardır. 

Allıklara gelecek olursak, 43 numarayı seçtim ama bir kaç renginde daha gözüm kalmadı değil :)
Her biri ışıltı bombası gibi. Ben kışın pek tercih etmesemde yazın favorilerim arasında hep ışıltılı allıklar olur. Geçtiğimiz ay 3 yeni rengi daha seriye katıldı. İlk 6 renge nazaran daha az ışıltılılar. 


Serinin en meşhur renkleri 40 ve 41 numaralı pembeler. Ben yeterince pembe allığım olduğunu düşünerek onlardan uzak durdum. 43 numara ise çok tatlı şeftali-bronz bir renk.
Kalıcılığı Flormar'ın diğer serilerdeki allıklarına nazaran çok çok daha başarılı.


Miktarı 9 gram. Biter mi sizce ? :)
Diğer renklerine ŞURADAN bakabilir ve sipariş verebilirsiniz.
Bu arada artık sitedeki görsellerin gerçeğine daha yakın olması sevindirici.
Sevgiyle kalın.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben bu allıktan 18-19 yaşlarımda 2 kutu bitirmiştim.Tabi ozaman tek allığım buydu.Şimdi görünce sende özendim:) Güle güle kullan.

özge dedi ki...

eski renlerinin hepsini kullandım bende güzellerdi yeni renklerinin çıktığını bilmiyordum hemen bakmalıyım:)

mermaid dedi ki...

bende en son bu allığı aldım ve diğer flormar allıkları gibi bayılarak kullanıyorum

Unknown dedi ki...

shayna MB, teşekkür ederim :) yorumunu okuyunca gözlerim yuvalarından fırladı birazcık :) ben şu ahir ömrümde hiç allık bitirememiş bi insanım kaldı ki 9 gram :D tebrik ederim gerçekten

Özgecim, yeni renkleride çok güzel senin beğenebileceğini düşünüyorum :)

mermaid, güzel bir seçim ;)

sebnemsblog dedi ki...

flormar ın terracotalarını çok başarılı buluyorum ben de:)

takipçiniz oldum:)

takipleşmek dileğiyle bana da beklerim

www.alisverismakyaj.blogspot.com

Adsız dedi ki...

O yıllarda daha az ürün vardı sanki ama dediğim gibi tek allığım olduğu için bitirebilmiştim.Şimdi yaş 27 ama allık bitirdiğim yok. 10 tane allık olunca tabi:)

★nasli_ dedi ki...

Bu tonlu allıklara bayılıyorum ben!!! <3

Unknown dedi ki...

bende bende bende... :))

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Çok güzelmiş gerçekten.Üstteki resmi görmesem mac sanabilirdim.