Salı, Şubat 26, 2013

The Balm Nude Tude Far Paleti



Muhtemelen artık bu paleti görmekten sıkıldınız ama bloğumdan eksik olmasını istemem :)
O yüzden bende kısaca bir şeyler yazmak istedim, hazır kadınlar günüde yaklaşırken hala edinmemiş olanlar varsa hemen koşup almak isterler belki :)


Hakkında yapılan bütüünn övgüleri hak eden bir ürün kesinlikle.
Her kadının makyaj çekmecesinde bu ya da buna benzer bir palet olmalı.
The Balm Nude Tude uygun fiyatlı güzel bir alternatif sadece.


Farlara yakından bakalım...







Paletteki 12 renkten dördü tamamen mat (sultry, sexy, serious, sleek) altı tanesi ışıltılı (sassy, snobby, stubborn, stand-offish, selfish, schitzo) ikisi yoğun ışıltılı (sophisticated, silly). Tüm renkler günlük hafif makyajlar için uygun olduğu gibi, abartılı gece makyajları yaratmayada olanak sağlayabilecek farlar. Oldukça pigmentli olmaları ve kalıcılıklarının çok başarılı olması bu paletin sevilmesindeki en büyük etken bence.




Paletteki açık renklerden ziyade koyu renkleri daha çok seviyorum. Sebebi açık renklerde daha çok mat farları kendime yakıştırıyor olmam. 




Farların tamamı 11.08 gram, paletin fiyatı 60 tl .
Ben geçtiğimiz sene kadınlar günü indiriminden 30 tl ye almıştım :)
Umarım sıkılmamışsınızdır.
Sevgiyle kalınnn.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

şu an iştahım kabardı :):) kadınlar günü indiriminde sabah 10da gidicem avm önüneee kapıcamm bunuuu :)

Unknown dedi ki...

gizemli kız, kap gerçekten :) hatta tedbirini alıp bir gün öncede gitmelisin :) bazen indirimler iki gün oluyor 7 ve 8 gibi.

Unknown dedi ki...

8ine kadar düşüncemm :) naked2'mde var renkler çok yakın birbirine :) tamamen o an ki ruh halime bağlı alıp almamam :):)

world wonders dedi ki...

bugun aldım bu paleti aşık oldum kenidisne 22 bucuk liraya düşmüştü indirimde