Salı, Ocak 29, 2013

Maybelline Dream Touch Krem Allıklar 04 - 05

Krem ya da likit yapıdaki allıklar hiç bana göre değil, bunu Maybelline krem allıklarla bir kez daha anlamış oldum. Ürün ne kadar güzel olursa olsun kullanmaya üşenince bir köşede duruyor hep.


Maybelline bu Dream Touch allıkları çıkarmadan önce köpük allıkları vardı ve tek kelimeyle kabus gibilerdi. İçinde bildiğimiz irice simler bulunuyordu. Yüzüme sürmeyi hayal bile edemediğimden almadım bile. Ancak bu allıklara bayıldım, renklerini çok güzel veriyor ve kolayca yayılıyorlar. İçerisinde minicik ışıltıları var abartılı durmuyorlar ancak ben böyle yoğun ışıltılı ürünleri yazın kullanmayı daha çok seviyorum.

4 numara


5 numara

Pigmentasyonları oldukça yüksek, parmağınızı bir kere dokundurmanız tek yanağınızı renklendirmeye yetecektir. Fırçayla ya da parmakla uygulaması çok kolay, homojen bir şekilde yayılıyor.

Renkleri böyle;







Kalıcılıkları vasat, zamanla renkleri hafifliyor. 

Ürünün miktarı 7.5 gram, fiyatı 20 tl sanırım
Krem ürünleri sevenlere tavsiye ederim.
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok: