Pazartesi, Aralık 03, 2012

The Body Shop Kompakt Pudra

Merhabalar :)
Sanırım okuldan yazdığım ilk post olucak bu :) Malesef okul bu aralar çok yoğun, ya hiç yazmayıp ara vericem ya da böyle olur olmadık yerlerde ne zaman vakit bulursam bişiler yazmaya çalışıcam. Ben ikinci seçeneği tercih ediyorum ;) Umarım sizde bu durumdan memnunsunuzdur.

Bugün makyaj yaparken çekmecemden elime gelen pudra bu oldu. Yaklaşık iki yıldır benimle birlikte ama toz yapıda olduğundan bozulma, bayatlama gibi bir durum söz konusu değil.


Yapısını çok seviyorum, kadife gibi bir his veriyor cilde. Kapatıcılığı bir pudra için oldukça yüksek, daha çok bir pudra fondöten gibi. Cildiniz çok problemli değilse fondötene ihtiyaç duymadan tek başına rahatlıkla kullanabilirsiniz
Ben bir pudra canavarı olarak gün içinde tazeleme ihtiyacı hissediyorum, ancak kalıcılığı oldukça iyi.



Toplamda 4 renk seçeneği mevcut bendeki 2 numarası. Panında sanki cildime uyum sağlamıyacak gibi dursada sürünce bir farklılık olmuyor.




Fiyatı tam olarak emin olamasamda 40 lira civarıdır diye düşünüyorum.
Miktarı  11.5 gram.
Eğer sizde cilt tonunuza uygun bir rengini bulabilirseniz denemenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: