Çarşamba, Aralık 05, 2012

Oriflame Beauty Air Soft Toz Pudra - Light

Oldum olası toz pudralardan korkmuşumdur. 
Kapağını açtığım anda sağa sola savrulacağı düşüncesi bu korkunun en büyük sebebi :) 
Nitekim ilk kullandığım gün tam da hayal ettiğim sahneyi yaşadım :)

 Pudranın ciltte duruşunu ne kadar beğensemde kullanımının zor olması beni üründen uzaklaştırıyor. Bu ürünüde bitirince büyük ihtimalle tekrar almıyacağım.


Yapısı oldukça ince, fondöten üzerine kullandığımda fondötenin bişini değiştirmeden sabitliyor. Tek başına kullandığımda ise sadece yağlı ciltlerdeki parlamayı alıyor.
















İçerisinde minik minnicik ışıltıları var, çok yoğun ışık altında anca farkedilebiliyorlar.
Bu ışıltlar normal ışık altında sadece cilde aydınlık bir görünümün veriyorlar.



Elimin üzerine yoğun bir çizgi şeklinde sürdüm ki bahsettiğim ışıltılar anlaşılabilsin. 
Umarım başarabilmişimdir.


Pudranın sadece 2 renk seçeneği mevcut, clear ve light. İkiside oldukça açık renk ancak çok siyahi olmadığınız sürece light rengi cildinize uyum sağlayacaktır, zira pudra oldukça ince yapılı.

Ürünün miktarı 12 gram, fiyatı 29.90 tl. Ben bir indirim döneminde 19.90 tl ye almıştım :)
Kullanımı sizin için sorun değilse, ciltle uyumunu göz önünde bulundurarak tavsiye edebilirim.
Sevgiyle kalın...

1 yorum:

Esra Renkli Bir Hayat dedi ki...

Çok güzel duruyor elinde canım ama dediğin gibi kullanımı zor bunların hele benim gibi ayda yılda bir makyaj için kullanımı zor olsa gerek :)