Pazar, Aralık 30, 2012

Kendime Yeniyıl Hediyelerim :) (Kozmetik)

Merhaba :)
Yorucu bir dönemin sonuna yaklaşıyorum. Hem biraz moral olsun hem yeniyıl indirimlerini kaçırmayayım diyerek bu güzellikleri aldım kendime. Aralarında Balm Jovi de olacaktı ama.... :/


Too Faced Sweet Indulgences makyaj setine bayıldım bayıldım bayıldım. Böyle bir güzellik olamaz. Ankamall Sephora'daki sonuncusunu ben aldım :)
The Balm da Balm Jovi yi kaçırmış olsamda, Meet Matte far paleti, Time Balm Kapatıcı ve son çıkan makyaj fırçaları elimden kurtulamadı :)
Kate Moss rujlardan ne zamandır edinmek istiyordum ama evdeki ruj yığınına baktıkça erteliyordum. Sonunda bir kaç ruj bitirince kendimi bunlarla ödüllendirdim :)


İnglot indiriminden bir şey almayan kaldı mı ?
Ben gene de son günün 31 Aralık olduğunu hatırlatayım :)
Edit : İnglot ne yazık ki Türkiye pazarından çekiliyor :'(
Ve ben bir çok ürününe bayılıyordum...


Sizler neler aldınız çok merak ediyorum ve bu tarz yazıları okumaktan çok keyif alıyorum :)
Sevgiyle kalın

4 yorum:

Mor Menekşe dedi ki...

Aldıklarını güzel günlerde kullan canım:)
The Balm'ın fırçalarını merak ediyorum en kısa zamanda yazısını yazarsan pek bir mutlu olurum.:)

Unknown dedi ki...

Melal teşekür ederim :) bundan sonraki ilk yazım fırçalarla ilgili olucak ;)

Unknown dedi ki...

inglot indirimi hala devam ediyor ve istanbuldaki bir kaç şubeside kapandı. ilkbahara kadar türkiye pazarında tamamen çekilecekmiş :(

ben 13p nin işlevini sorucaktım size.diğer bütün fırçaları anladımda bi bu 13p ne işe yarıyor çözemedim doğrusu :) güle güle kullanın :)

http://jelibonunrenklidunyasi.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

gizemli kız merhaba :)
evet bu yazımdan sonra İnglot'un tamamen Türkiye'den çekildiğini duydum ve üzüldüm açıkçası. Benim severek kullandığım ve bittikçe almak isteyeceğim bir çok ürünü vardı. Biz Türkiye de olmayan markalarda gelsin daha çok seçeneğimiz olsun, yabancı bloglarda görüp özenmiyelim diye düşünürken burdaki markalar gitmeye başladı :/

Fırçaların hepsi çok güzel, İnglot bizi terketmeseydi almak istediğim bir kaç fırçası daha vardı ama artık bulabileceğimi zannetmiyorum.

13P alt göz kapağının kirpik dibine ince bir hat şeklinde far sürmek için şimdiye kadar kullandığım en ideal fırça. Aynı şey üst göz kapağınada yapılabilir elbette. Bununla birlikte kirpik dibine sürdüğümüz kalemleride fazla yaymadan dağıtmak için kullanılabilir.

Bloğuna göz atıyorum hemen ;)