Salı, Ağustos 14, 2012

Lush Big Şampuan

Lush markasıyla tanışmam geçen sene bu zamanlara denk geliyor, o günden bugüne denediğim tüm ürünlerinden memnun kalmış olmam markaya hayranlık duymamdaki en büyük etken. İlk denediğim ürünü birazdan yorumlarımı sizlerle paylaşacağım Big Şampuanıydı.


Öncelikle şampuanı mağazada ilk gördüğümde kutuda olması bana çok tuhaf gelmişti, kullanışsız olacağını düşünmüştüm (gerçi hala öyle düşünüyorum:) ardından kutunun ağzını açtığımda gördüğüm o pütür pütür bulamaç görüntüsü beni ürkütmüştü. Vücudumda kullanmaya bile çekineceğim kadar sert deniz tuzlarını nasıl saçıma sürecektim?? O an okuduğum onlarca olumlu yorum bu şampuanamıydı diye düşünmedim değil :) 

Deneyelim bakalım deyip aldım ürünü ancak uzunca bir süre kullanmaya cesaret edemedim. İlk denememde ise hiç verim alamadım, köpürmüyordu bile.... Nasıl kullanılacağına dair Lush yetkililerinden yardım aldım, anladım ki hata bende :) Üründen fındık büyüklüğünde avuç içine alıp suyla köpürtmek gerekiyor, daha sonra rahatlıkla saça uygulanıyor. Bunu nasıl yaptığı hakkında hiç bir fikrim yok ama çok fazla köpürmediği halde saçları tertemiz yapıyor.




Gerçekten tüm vaatlerini yerine getiren bir ürün. Benim maşa-düzleştirici-deniz üçlüsünden yıpranan ve artık ölmüş denen saçlarımı bile adam etti. Özellikle saçlarının sönük, mat ve cansız olmasından yakınanlara tavsiyemdir. Hacim vermeyi vaad eden bir çok şampuan gibi saçlarımı sertleştirmemesi benim en beğendiğim özelliği oldu.

Elbetteki ürünün negatif yanlarıda var, bunlardan biri yazının başında belirttiğim gibi ambalajı. Banyoda ıslak ellerimi lap diye içine daldırmaktan hiç hoşlanmıyorum açıkçası. Kutuyu aç kapa derdide apayrı.
Bir diğer negatif yanı kokusu. Saçta kalıcı olması güzel ancak herkesin sevemiyeceği bir kokusu var. Ben ilk kullanmaya başladığımda hiç sevmemiştim ancak zamanla alışıp sevmeye başladım. Koklamadan almayın derim. Bu yorumum sadece Big şampuan için değil Lush ın tüm ürünleri için geçerli ;)


Ürünün miktarı 330 gram burada Lush'ın vermek istediği inceden bir mesaj olabilir :) Fiyatı son gelen zamla birlikte 50 tl. İçeriği ile ilgili bilgilere şuradan ulaşabilir ve ürünü satın alabilirsiniz. Alt kısımdaki kullanıcı yorumlarınıda okumadan geçmeyin derim ;)

Sevgiyle kalın :)

4 yorum:

Artemis-Tanrica dedi ki...

Bende denemek istiyorummmmmmm .) Güle güle kullan canımm .)

Shimizu Zen dedi ki...

Neden sülfat ve paraben içeriyor. Lush biçok ürününde böyle yapıyor maalesef :( Güya çok doğal, çok muhteşem!

Unknown dedi ki...

Artemis-Tanrica çookk teşekürler :)

Shimizu Zen, malesef satıcıların saatlerce anlattığı doğallık hikayesi palavra. Orda ikinci sırada kocaman SLS yazarken kimse bu ürünün doğal olduğunu söylenmemeli, sadece birtakım yağlarla ve bitki özleriyle daha masum olduğu söylenebilir. Ben paraben türevlerine fazla takılmasamda hakkını yemiyeyim Lush ürünlerinde paraben eser miktarda bulunuyor. İçinizi rahatlatır mı bilmem ama bunun doğru olduğunu söyleyebilirim.

yvainethefallen dedi ki...

2007'dan beri Lush'tan baska hicbir urun kullanmayan biri olarak bu yaziyi gorunce duramadim :) Daha once hic Big kullanmadim ama Ocean Salt, Retread gibi kutudaki bazi urunlerini kullandim. Bir dogallik ve duyarlilik sonucunda Lush gibi bir markanin urunlerine yonelmis biri olarak cevreye daha az zarar veren, donusturulebilir olan bu kutulardaki urunleri kullanmaktan arti bir gorul rahatligi duydugumu da soyleyebilirim. Konuya bu acidan yaklasmak gerek bence :) Paraben kullanimina gelince... Bildigim kadariyla parabeni pek cok fakli malzemeden elde etmek mumkun. Bu konuda duydugum endiseleri de Natilus Lush'in acilisinda dile getirmistim magaza mudurune ve icini uzun aciklamalarla rahatlatmisti. Bir sikayetiniz varsa bir telefon, bir mail ya da bir magaza uzaginizdalar :) bunca yildir Lush kullanan biri olarak tum sorularima yanit buldum, her seferinde daha mutlu kullandim urunleri :) Bir de su var tabii: Piyasada uzerinde uretim ve son kullanim tarihine dair etiket tasiyan kac urun sayabilirsiniz? Lush'ta raf omru gecmis tek urun raflarda yer kaplamaz. Diger markalarin "paraben free" dahi olsalar o raf omrunu nasil sagladiklarini ya da yuzumuze ne surmemize sebep olduklarini merak ediyorum acikcasi. Bu da benden bir bilgi olsun, 5 senedir ayni urunleri kullandigim icin Lush urunlerini kullanirken koklamak gerektigini ogrendim :) Dream Cream gibi buyuk boy urunleri cantada minicik krem kaplarinda tasirken (su marketlerde satilan kaplar, hatta bazen bos bir eyeliner kutusu) bazen aylarca bir kullanilmayan bir cantada unutabiliyorum. Boyle olunca koku degisiminin kutunun ustundeki son kullanma tarihiyle paralel oldugunu fark ettim, son kullanma tarihinden onceyse kullandigim hicbir urunde koku degisimi yasamadim. Bu da beni kullandigim urunun bana sunulmadan evvel ne gibi testlerden gecirildigini dusundurerek daha mutlu etti :) siz siz olun saklama kosullari, urunun kullanim sekilleri hakkinda satis temsilcilerinize soru sormayi ihmal etmeyin. Mutlaka yanitliyorlar :)  Mesela pedikur suyunda balistik kullanimi fikrini ogrendigimden beri cok mutluyum :)