Pazartesi, Ağustos 06, 2012

lidyana.com alışverişi :)




Geçtiğimiz hafta lidyana.com da gezerken bu güzelleri atmıştım sepetime :)
Çok memnun kaldığım bir alışveriş oldu, kargom kısa sürede elime ulaştı. Paketi açtığımda ufak bir aksilikle karşılaştım ama müşteri hizmetlerine bildirdiğim an bana ulaşıp sorunu çözdüler.



İnciye aşık bir insan olarak almasam olmazdı diyebileceğim bir takım. Günlük kullanamıyacağım kadar ağır ancak özel gecelerde mutlaka kullanacağım.

Daha detaylı incelemek ve satın almak isteyenler olursa kolye için tık  küpe için tık


Ne zamandır kare uçlu kolyeler ilgimi çekiyordu, sitede rastgelmem iyi oldu. Gerçi o kadar çok modelin içinde karşıma çıkmasaydı şaşardım ya neyse :) 
Şimdi baktığımda kolyeyi sitede göremedim, o yüzden link ekleyemiyorum. 




Guess takılarını çok beğeniyorum, bu bilekliğede gördüğüm an bayıldım. 
Malum son zamanların modasına uyup bileklikleri 3'er 4'er takmaya başlamıştım, bir haftadır tek bileklikle çoklu etki yaratıp günü kurtarıyorum ;)

İncelemek isteyenler için tık altın rengi sevmeyenlerde düşünülmüş tık ;)

Umarım beğenmişsinizdir 
Tekrar görüşmek üzere sevgiyle kalın :)


2 yorum:

★nasli_ dedi ki...

Çoooooooooook beğendim tatlıııım güle güle sür heep !!

www.naslii.com

Unknown dedi ki...

naslı, teşekür ederim canım :)