Pazar, Ağustos 19, 2012

Çikolata Tırnaklar :)


Merhaba :)
Umarım herkes musmutlu bir bayram geçiriyordur :)


İki gündür yukarda gördüğünüz çikolata tırnaklarla geziyorum, bayrama çok uygun bir görüntü oldu.
Pastel kokulu ojelerden tercih ettiğim tek renk bu, malesef ojelerin boyutu miniminnacık :/ kahvesini yedeklicem muhtemelen ama diğer renklerini almayı düşünmüyorum.
Kokusu muhteşem =) Kimse kokunun ojeden geldiğini anlamıyor annem ellerin ne kadar güzel kokuyor hangi kremi sürdün dedi mesela :)
Kalıcılıkları hakkında bişey diyemiyorum muhtemelen bugün silip başka bir oje sürücem ama kuruma hızlarının çok iyi olduğunu söyleyebilirim.



Ojelerin fiyatı 2.50 tl ve sınırlı üretim.
Çikolata tutkunlarına tavsiye ederim :)
Sevgiyle kalıınn.

2 yorum:

PINK PRINCESS dedi ki...

Benim gibi her sabah oje silip yenisini süren biri için kalıcılık sorun değil:) çikolataya bayılırım:) ilk fırsatta deneyeceğim:)

Unknown dedi ki...

memnun kalmanız dileğiyle..:)