Çarşamba, Haziran 13, 2012

Maybelline Watershine Gloss - 560 - 133 -

Bir çok makyaj tutkunu tarafından çok sevilen ve beğenilen bir gloss serisi.
Açıkçası benim gloss kategorisinde favorim değil ama kendi fiyat aralığının en iyilerinden biri olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.
Benim bu serinin en beğendiğim yönü, zengin renk yelpazesine sahip olması. Gerçekten raflarda iştah açıcı duruyorlar :)




Bendeki iki rengi;
560 Strawberry Sizzle : gümüş, pembe, kırmızı renklerde ışıltılar içeren ve dudakta çok hafif renk veren bir kırmızı (bir çok kişinin favorisi olduğunu biliyorum:)
133 Strawberry Carats : altın rengi ışıltılar içeren nude-şeftali arası bir renk





Yapılarından söz edecek olursak;
dudakta ağırlık yapmayan, çok aşırı yapış yapış bir his vermeyen glosslar.
Kokuları ekşimsi meyve kokuları gibi ama rahatsız etmiyorlar.
Kalıcılıkları bir çok gloss gibi zayıf, gün içinde sıklıkla tazelemek gerekiyor.




Ürünler 5ml ve fiyatları 10 tl civarında. 
Benim dikkatimi çeken kaplarındaki 24 aylık kullanım ömrü ibaresi. Bildiğimiz gibi bu tarz ürünlerde genellikle 6 aydır kullanım ömrü ancak daha uzun olması bir avantaj tabi ki :)

Sevgiyle kalın :)


1 yorum:

sevda s. dedi ki...

Renkleri çok güzelmiş, benim de ilk glossum Maybelline di :)