Pazartesi, Haziran 18, 2012

Maybelline Dream Mat Pudra


Yine bir çok kişi tarafından sevilen bir pudrayla karşınızdayım bugün :)
Maybelline Dream Mat pudra ince yapısı ve cilde aydınlık görünüm vermesiyle bilinen, her ne kadar verdiği mat görünüm övülsede beni çok uzun süre idare edemeyen bir pudra.



Kabı gerçekten çok kullanışlı, pudranın altındaki bölmede bulunan kocaman aynası ve zor durumlarda iş görür süngeriyle ( sanki onun başka bi adı vardı :) beni kendine hayran bıraktı. Pudra çok yumuşak yapılı olduğu için kolaylıkla kırılıp dağılabiliyor yukarıda gördüğünüz gibi benimkininde ucu kırılmıştı azıcık. Yere felan düştüğünden değil sadece dolabın kağına hafifçe çarptığı için kırıldı bu arada :)



Yukarıdaki fotoğrafta pudra sanki simliymiş gibi çıkmış ama yok öyle bir şey :) neredeyse bir senedir benimle birlikte bu pudra, ara sıra kullanıyorum, hiç yüzde ışıltılı bir görüntüye sebep olmuyor. Hatta bu fotoğrafı çekene kadar ben onların farkında bile değildim :) Görmüş olduğunuz o parıltılar yüze sadece aydınlık görünüm veriyor.


Son derece ince yapılı, fondöteni sabitlemek için biçilmiş kaftan, ben hiç tek başına kullanmadım ama kullansaydım bu sadece mat bir görüntü elde etmek için olurdu, çünkü kapatıcılık sıfır.


Benim için tek eksisi kalıcı olmaması, 1-2 saat bile idare edemiyor beni hemen parlamaya başlıyorum. Youtube'da izlediğim videolarda çok kalıcı bulduğunu ve uzun süre matlık sağladığını söyleyenlerde var ama benim cildimdeki gözlemlerim bu yönde değil malesef. Bitince tekrar almayacağım bir ürün.

Pudra 9 gram, fiyat genellikle 26 tl civarı.
Fotoğraflarda görmüş olduğunuz benim kullandığım rengi 05 Apricot Beige.
Sevgiyle kalın :)

1 yorum:

passsiflora dedi ki...

Tatilde bronzlaştığım dönemde kullanılmak üzere uygun fiyatlı alternatif olarak koyu bir rengini almayı düşünüyordum,ama parlamayı önleyemyorsa başka birşey bakayım:) paylaşımın için teşekkürler,bu arada izleyicinim,bana da beklerim :)

www.makeupisrehab.blogspot.com