Cuma, Nisan 13, 2012

Pastel New Year Glitter -313- Oje


Pastel'in yılbaşı için özel olarak çıkardığı 3 ojeden biri.
Hala Watsons'larda ve parfümerilerde bulabilmek mümkün.


Açıkçası ben pek sevemedim bu ojeyi :/
İlk gördüğümde siyah bir oje içinde rengarenk simler çok cazip gelmişti gözüme.
Kullanınca işler değişti, içerisindeki simler sayesinde pütür pütür bir görüntü oluşturuyor. Üzerine 2 kat top coat sürdüğüm halde o pütürlülük geçmedi.


Kabında görülen rengi elde edebilmek için 3 kat sürdüm ojeyi. Altına base coat üzerine top coat derken tırnağımın üzerinde kalınca bir katman oluşturdu :/


Oje çekmecesinin derinliklerine bir başına bırakıyorum bu ojeyi :) belki bir gün lazım olur, giydiğim şeye göre uydururum; ama o zamana kadar bir daha sürmem sanıyorum.
Sevgiyle kalın...

1 yorum:

Audrey dedi ki...

Bu ojeyi bulmayı çok istiyorum. Ama yeni yıl serisi olduğu için hiçbir yerde görmedim. :(