Pazartesi, Nisan 30, 2012

Nisan ayı en sık kullanılanlar :)


Nisan ayı benim için her açıdan çok yoğun geçti.
Ardımda bıraktığım vizeler ve kapıda bekleyen finalleri göz önünde bulundurduğumuzda makyaja ayıracak vaktim olmadı. Bir iki gün anca far kullanabildim :) fotoğraflarda da gördüğünüz gibi anca günü kurtarıcak kadar makyaj malzemesi bulunuyor.


Bu ay resmen turuncu allık aşkım depreşti :)
En sık The Body Shop un yaklaşık 3 sene önce çıkardığı bir koleksiyondaki 3 lü allığını ve Mac Style'ı kullandım.
Pudra bitirebilmek adına Pastel Silky Effect
Kapatıcım Maybelline Dream Mousse Köpük Kapatıcı
Fondöten TBS Extra Virgin Minerals 
Rimel Maybelline Define a Lash <3
Göz kalemleri Avon Black ice ve blackest black 









Sevgiyle kalın :)

1 yorum:

Herseydenbirtutam dedi ki...

Avon'un Glimmerstick kalemlerini ben de alacam bu ay.Onlarsız olmuyor:)