Pazartesi, Nisan 09, 2012

Hediye İsteyen? :)

Son zamanlarda çok fazla alışveriş yapar oldum ve artık evdeki kozmetik fazlalığı beni rahatsız edecek boyutlara ulaştı. Kullanmadığım, bir kere deneyip çekmeceye bıraktığım ürünleri böyle küçük setler haline getirip, ihtiyacı olan arkadaşlara hediye etmek istiyorum. 

Fotoğrafta görmüş olduğunuz ürünleri istiyorsanız servin1@mynet.com adresine ''istiyorum'' diyerek mail atmanız yeterli olucaktır. İlk mail atan kişiye hiç bir ücret talep etmeden ürünleri göndereceğim, alıcı yalnızca kargo bedelini ödeyecektir. 


Ürünler;

  • Avon colortrend pudra ve stick allıklar, solutions gece kremi
  • Gabrini alık
  • Flormar Great Look mascara ve kahverengi göz kalemi 
  • Nivea dudak nemlendirici
  • Oriflame rujlar
  • Golden Rose ojeler ve lipgloss 
  • Rival de Loop gel eyelinerlar



Sevgiyle kalın :)

4 yorum:

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

Ben mail attım umarım ilk mail benden dir. Avon stick allıkları ve jel eye liner ları görünce dayanamadım :)

B. dedi ki...

çok hoş bir davranış :) güle güle kullansın kim almak istiyorsa.

Aslı "TILSIM" Palabıyık dedi ki...

Gönderdim ben :D İnşallah birinciyimdir.

Unknown dedi ki...

Teşekür ederim arkadaşlar, hediyeler uzunincekivircik'a gidiyor :)