Pazar, Nisan 15, 2012

Bitenler -2- ( ve artık bitmesi gerekenler :)


Ankara'da yine bulutlu bir havanın esiri olsamda bir sürüüü ürün bitirip yenilerine yer açtığım için mutluyum ^_^

Son yazdığım protect pan yazımda görüdüğünüz ürünlerden Synergen pudramı daha yazısını yazamadan bitirdim. Tekrar alacağım için sıkıntı yok :) kesinlikle çok güzel bir pudra hele ki fiyatının 6-7 lira olduğunu göz önünde bulundurduğumuzda. 

Yine Protect pan yazımda bahsettiğim ve ayrıca yazısını yazdığım Avon Anew kapatıcımı, evde daha sürüyle bekleyen Eyüp Sabri tuncer vücut kremlerimden birini, deneme boyu Anastasia rimelimi bitirdim mutluyum :)

Onun dışında bitirdiğim ürünler;
Oriflame Wonder Lash İntense Mascara : Oriflame'ın bir çok rimeli gibi buda kurumadı ama uzun süredir bende artık atma zamanıdır. Verdiği uzunluktan ve dolgunluktan hiç memnun değildim, tekrar alınmayacak ürünlerden biri benim için. Kirpikleri simsiyah boyamasının ve taramasının dışında hiç bir özelliği yok.

Dalan Olive el kremi : hem kokusunu hemde nem vermesini çok beğeniyorum, yenisi açıldı bile ;)

Pastel rimel : adı hakkında hiç bi fikrim yok. Pino kozmetikte bir pastel alışverişi sırasında hediye edilmişti. 3 kereden fazla kullanmamışımdır, kokusu değiştiği için çöpe gidiyor.


Oriflame Gloss Booster : hayatımda kullandığım en gereksiz ürünlerden biriydi :) Küçükken annemin zorla içirdiği öksürük şurupları gibi bir kokusu olması ve yapış yapış verdiği his beni glosslardan soğuttu diyebilirim. Nem vermesi söz konusu bile değildi zaten :D

Avon Perfect Wear Fondöten : Bu fondöteni almadan önce Avon'un bütün fondötenlerinin testerlarını alıp denemiştim. Sadece Perfect Wear'ın verdiği görüntüden memnun kalıp almıştım. Diğerleri ya çok yapay duruyordu ya da cilt kusuyordu fondöteni :/ Bu ürün ise beni tamamen hayal kırıklığına uğrattı. En fazla 3. kullanımdan sonra burun kenarlarında, alında... kısacası yüzümün hassas bölgelerinde sivilcelenmelere, deri altında ağrılı topçukların ( hiçte tarif edemem :) oluşmasına sebep oldu. İlk aldığım zamanlar kullandığım başka bir üründendir deyip atmıştım bir kenara ama daha sonraki denemelerimde hep aynı şeyler oldu. En son geçen hafta denedim ve 2. kullanımdan sonra burnumda kocaman bir sivilce çıkardı sağolsun :P Bir daha  Avondan asla fondöten almam diyor ve kendisini çöpe uğurluyorum.


Arko Nem vücut losyonu; nemlendirmesinden ve kokusundan memnun kaldım ama yeni ürünler deneyebilmek adına tekrar almam sanıyorum. Daha önce böğürtlenlisinide bitirmiştim, evde bir yarım sadesi duruyor XD

Priorin tablet; kendisi için özel bir yazı gelicek ;)

Ve sıra geldi kısa zamanda bitirmek istediklerime :)
Parfüm dolabımı düzenlerken alttaki fotoğrafta gördüğünüz iki pafümün altında birer yudum kaldığını fark edince hemen bitmesi gerekenler kutuma attım. Diğerleriyle birlikte kısa zamanda tüketilicekler ;)



Baya uzun bir yazı oldu sanırım :)
Buraya kadar dayanıp okuduğunuz için teşekür ederim, sevgiyle kalın :)

6 yorum:

Jsjs kdksks dedi ki...

canım ben oriflame lash rimelini 6. alışımdır kullanıyorm ben çok memnunum uzun zaten kirpiklerim sadece ayırıp kıvırıyor diye sen neden memnun kalmadın ki =)

Jsjs kdksks dedi ki...

ay bir de Synergen pudrayı nereden buluyorsun acaba?

Unknown dedi ki...

svieri doroga, sanırım rimelden beklentilerim çok fazla olduğu için beğenmedim :D benim kirpiklerim çok uzun değil, hem uzatsın hem hafif dolgunluk versin hem de azcık kıvırsın istiyorum :)) bunları yaparken birde doğal durursa tadından yenmez :) sanırım çok şey istiyorum. Synergen pudraya bayılıyorum ve Rossmann mağazalarından alıyorum ;)

Jsjs kdksks dedi ki...

ben de bir rimelden bu kadar çok şey beklemezsen daha mutlu olursun diyorum bkz: ben =) ayrıca pudradan istanbula geçince hemen edineceğim değerli bilgiler için teşekkürler =))

Unknown dedi ki...

:D rica ederiiimm

sevda s. dedi ki...

Oce bile bitmiş, süper. Bitenler gitsin yerine yenileri gelsin :)