Pazartesi, Mart 05, 2012

Oriflame Very me Lipmania Ruj - Pink Kiss

Ruj konusunda sıkı bir protect pan yapma zamanı geldi sanırım :) 
Hala aklımda olan bir kaç ruj var ama elimdekilerden 3-4 taneyi bitirmem lazım öncelikle :/


Oriflame'da başarılı bulduğum ikinci ruj serisi very me lipmania'lar.
Tıpkı lipbalm gibiler :)
Yoğun ruj görüntüsünden tamamen uzak hafifçe renklendiriyorlar dudakları.


Kaplarının görüntüsüne bayılıyorum :)
Zaten geçen sene tasarım ödülü aldılar yanılmıyorsam 


Dudakları uzun süreli nemlendirme konusunda çok çok başarılı değiller ama kötüde sayılmazlar.
Oriflame'ın çoğu rujunda ve glossundaki o yoğun kavun karpuz kokusu bu rujlarda yok Allah'tan :) ben hiç hoşlanmıyordum o kokudan. Bunlarda çok hafif bir gül kokusu var :)



Çok sevimliler ama her güzelin bir kusuru vardır derler. Şimdi size o kusuru göstereceğim :) 
Bu seriden aldığım tüm rujlar kabının arkasına çarpıyor ve malesef rujun etrafı deforme oluyor.
Ruju her sürüşümde dikkat etmek zorunda kalıyorum kırılmasın diye :/
Ve şu aşağıdaki görüntü beni hiiiççç mutlu etmiyor.


Swatchlarıysa böyle...



Ürünün fiyatı 10.90tl, mart ayı kataloğunda indirimli ve 6.90tl. Miktarı 4 gram. 
Toplamda 10 renk seçeneği bulunuyor.
Bahar ve yaz günlerinde güzel alternatifler olduğu düşüncesindeyim ;)

Şimdilik benden bu kadaaar, sevgiyle kalın :)

2 yorum:

özge dedi ki...

bayıldım canım renge bende kullanıyorum bu rujlardan..

sevda s. dedi ki...

Ambalajı değişikmiş, rengi de süper :)