Perşembe, Mart 29, 2012

Maybelline Volume Express The One by One Mascara


Yaklaşık 3 aydır bu rimeli kullanıyorum, memnunum ama hayatımın rimeli budur diyemem...
Vaad edildiği gibi kirpikleri tek tek ayırıyor ve hacim veriyor; ancak bunları abartısız ve mümkün olduğunca doğal bir görünüm vererek yapıyor! Bu açıdan çok beğendim.

Benim bir rimelden beklentimin uzunluk, tek tek ayırma ve hafif bir kıvrım verme olduğunu düşünürsek pek benim isteklerimle uyuşan bir rimel değil. Hayatımın rimeli değil deyişimin sebebi budur.

Rimelin kabını çok sevdim :) dağınık makyaj masamın üzerinde hemen farkediliyor, sabahları aceleyle makyaj yaptığımda elime ilk gelen rimel bu oluyor.


Rimelsiz gözlerim 

Rimelden önce tüm yüzüme pudra geçtiğim için kirpiklerimde pudralanmış :) o yüzden bir tuhaf duruyorlar kusura bakmayın...


Tek kat rimel uygulanmış hali


Rimelsiz gözler


Tek kat rimel uygulanmış hali

10.4 ml'lik bu rimelin fiyatı 13-14 lira civarı. 
Açıkçası böyle uygun fiyatıyla çoğu pahalı rimellere taş çıkarıyor bence.
Bu açıdan düşündüğümüzde kesinlikle alınası ve denenesi bir rimel.
Hele de doğal görünüm veren rimellerden hoşlanıyorsanız.



Rimelsiz gözler


Tek kat rimel oygulanmış hali 


Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok: