Cuma, Mart 23, 2012

Flormar Pretty Compact Allık - P115


Pretty Compact allıklar geçen yaz blog dünyasını kasıp kavurmuştu. Hem fiyatlarının uygun oluşu hem de fiyat/performans açısından başarılı bulunuşu sayesinde uzun süre konuşuldu, tavsiye edildi.


Doğrusunu söylemek gerekirse 9.00 tl ödeyerek sahip olduğunuz bir allık olarak gerçekten başarılı bir ürün. Benim bitirmeyi hayal bile edemiyeceğim büyüklükte (14gram) oldukları için ikili olanları tercih ettim :)
Diğer renk seçeneklerinide şuradan görebilir ve hatta satın alabilirsiniz.


Allıkların çok güzel bir ışıltısı var. Eğer benim allığım tamamen mat olsun, ışıltı sevmem diyorsanız hiç yanaşmayın ;) 
p115 rengindeki şeftali tonu çoğu kişiye yakışabilecek bir renk.


Bronz tonu ise kontür yapılamayacak kadar ışıltılı benim için, bu yüzden sadece yanakları biraz belirginleştirmek için kullanıyorum.


Ne yazık ki bu üründe Talc ve Paraben türevleri içeriyor.


Bu allıkların sevmediğim yönü kalıcılıklarının 3-4 saati geçmemesi. Sonrasında mutlaka tazelemek gerekiyor.
Bir de arko nem el kremi gibi kokuları var, sevemedim ama rahatsızda olmadım.



Uygun fiyatlı ve iyi sonuç elde edebileceğim bir allığım olsun elimdeki renk seçeneği artsın diyorsanız, bu allıklara bakabilirsiniz.
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok: