Çarşamba, Mart 07, 2012

Eyeliner Fırçalarım

Daha sonra detaylı yazılarını yazacağım, ancak şimdilik sizlere bir boy göstersinler dedim :) 
Elim kesik uçlu fırçalara daha alışkın, o yüzden onlar çoğunluktalar :)
Yakında aralarına eco tools setinden çıkıcak olan eyeliner fırçasıda eklenicek.


İnglot 31T - ilk eyeliner fırçamdı :) çok memnunum alışması biraz zor olmuştu ama şimdi çok iyi anlaşıyoruz :)

Avon eyeliner fırçaları - fırça temizlemeye çok üşenen bir insanım ne yazık ki :D bir iki fırçayla idare edemeyince bunlarıda alternatif olsun diye almıştım.

Yves Rocher eyeliner fırçası - bununla ince eyeliner sürmeyi başaramıyorum :/ o yüzden ya kalın eyeliner çekmek istediğim günlerde ya da farları eyeliner gibi çekmek istediğim günlerde kullanıyorum ;)

Mac 211 - çok güzel bir fırça, ne yazık ki limited edition dı. Gözüm gibi bakıyorum desem yeridir. Orta kısmındaki kılların kenarlarındakinden daha uzun olması kullanım kolaylığı sağlıyor.

Rival de Loop eğik uçlu eyeliner fırçaları - bunlarıda alternatif olsun diye almıştım ama kullandıkça çok sevdim.



Fotoğraflardan önce bir kısmını yıkamış olsamda bikaçını sadece fırça temizleyiciyle silivermişim :) pek temiz değiller kusuruma bakmayın :)

Sevgiyle kalın..:)

1 yorum:

Pinarissima dedi ki...

Ben de 211 Mac eyeliner fırçası kullanıyorum. Çok da memnunum:)