Salı, Mart 27, 2012

Avon True Colour Allık - Soft Plum


Severek kullandığım bir allıkla karşınızdayım bugün :) 
Soft plum ciltte çok doğal duran plum alt tonlu bir pembe tonu, içerisinde minik altın rengi pırıltılar içeriyor. Kabındaki o sim sim duruşu ciltte çok doğal bir ışıltıya dönüşüyor, benim en beğendiğim yanıda bu :)





Genel olarak Avon'un bu allık serisini beğeniyorum. Pigmentasyonları yüksek ve benim cildimde 5-6 saat kadar kalıcılar. Kesinlikle tende yapay durmuyorlar. Sürerken tozutup etrafı batırmıyorlar.

Kapları çok başarılı, kocaman bir aynaları var. Zor durumlarda iş görebilecek bir de fırçası vardı içinde ama benim ki makyaj dolabının ücra köşelerindedir şuan büyük ihtimal :)


Ürün 6 gram, 15-16 tl gibi bir fiyata almıştım. Fiyat/performans oranına bakılırsa çok başarılı bir ürün.
Benim yorumlarım bu kadar. Sormak istedikleriniz olursa buralardayım. Sevgiyle kalın :)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

avonun ürünleri bazen pahalı markalara taş çıkartıyor ama şans işte bazen de cok kötü cıkıyor.. güvenip almamıştım bu allıklardan deneyebilirim aslında teşekkürler güzel değerlendirmen için canım..

Unknown dedi ki...

ben teşekür ederim :) super shock kalemide pahalı markalara taş çıkartan ürünlerinden biriydi sanırım ;)