Cuma, Şubat 24, 2012

Rimmel Multi-Tonal Blush - Winter Glow


Bir Watsons alışverişi sırasında raftan sepete, sepetten poşete, poşetten benim makyaj çekmeceme atlayan bu güzellik Rimmel'in üçlü allıklarının 4 renginden biri, Winter Glow.



3 renginde bir birinden farklı tonlarda olması çok ilgimi çekmişti benim, biri pembe, biri şeftali diğeri bronz tonda 4 gramlık çok şeker bir allık bu.


ortadaki renk tamamen mat, soldaki hafif ışıltılı sağdaki yoğun ışıltılı.


elimdeki swatch da en üstteki renk allıktaki 3 rengin karıştırılmış hali
diğerleride aşağı doğru sırasıyla allığın sağdan sola renklerini görüyorsunuz.


Rengini güzel veren, toz toz olmayan, cilde sağlıklı bir ışıltı veren ama kalıcığı çok zayıf bir allık bu. 
Hem fondöten-pudra üzerine hem tek başına kullandım ikisindede aynı kanıya vardım.
Kabı çok basit, aynası yoktu, fırçası vardı ama çok sert olduğu için verim alamadım.


Allığın arkasında içeriği yazmıyor..Bileşimi standdadır yazısını görüyorsunuz :/
Kimyager adayı olarak bunu kınamasam olmaz gerçekten.
Fiyatı 16-17 tl gibi bişeydi yanlış hatırlamıyorsam.
Rengi, ışıltısı çook güzel olsada bu fiyatı haketmediğini düşünüyorum, o nedenle almak isteyenlerin indirim dönemini beklemelerini tavsiye ederim. 

Bu arada malum sömestr tatili bitti, okullar açıldı, dersler başladı... 
Bloğumu sık güncelleyemezsem mazur görün :)
Büyük ihtimalle ders çalışıyor ve mezun olmanın hayalini kuruyorumdur :)

sevgiyle kalıınnn :)

1 yorum:

sevda s. dedi ki...

Allık hastalığım var benim, gördüklerimin hepsini almak istiyorum ama bundan uzak durcam :)