Pazartesi, Şubat 27, 2012

Oriflame Wonder Colour Rujlar - 1


Oriflame'ın en sevdiğim ruj serisinden bir kaç rengi sırayla göstermek istiyorum sizlere. İlk olarak serideki en sevdiğim renklerden başlıyorum, Garnet Attraction ve Beige Wonder.


Günlük makyajlarda sade, abartısız bir görüntü elde etmek için en güzel yardımcılarım bunlar. Garnet Attraction çok doğal bir gül kurusu rengi, yapısı mü-kem-mel.






Bu serideki rujların yapısı birbirinden oldukça farklı, bir kısmı yoğun ışıltı iken bir kısmı tamamiyle mat ( ışıltısız simsiz sadece nemli bir görüntü veriyorlar). Garnet Attraction ise mat yapıda olan rujlardan. Dudak çizgilerine dolma gibi problem olmuyor. Tat ve kokuda rahatsız edicek bir durum yok. Örtücülüğü çok başarılı, kalıcılık konusunda vasat.


Beige Wonder serinin benim için 2. en başarılı ruju. Yapı olarak Garnet Attraction ile hemen hemen aynı belki  biraz daha ince yapılı.











Serideki rujların fiyatı 16.90 tl, sıklıkla % 40 indirime giriyorlar. Eğer katalog elinize geçerde bir iki ruj alayım derseniz kesinlikle tercihiniz bu ikisinden yana olmalı bence ;) Sevgiyle kalın...

11 yorum:

Junkhead dedi ki...

Ayy Beige wonder tam benlikmiş ama Oriflama satan yok etrafta,annem Avoncu :/ Güle güle kullan canım ;)

Unknown dedi ki...

teşekür ederim :) aklında olsun tatlım rastlarsan alırsın ;)

özge dedi ki...

ikiside çok hoş renkler canım,oriflame rujlarını seviyorum yeni katologtan neon ruj siparişi vermiştim bakalım o nasıl çıkacak:)

Unknown dedi ki...

aaa benimde dikkatimi çekti o rujlar ama malum esmerim, biraz tuhaf durabilir diye almakta tereddüt ettim. Senin yorumlarını bekliyorum canım ;)

Adsız dedi ki...

pembis olan cok güzelmis! : )

Unknown dedi ki...

nemlendiriciliği nasıl canım bunların?

Unknown dedi ki...

bu arada blogunu izlemeye aldım hoş bir blogun var

Unknown dedi ki...

kozmetik deneyimleri, hoşgeldin bloğuma :) dudakları kurutmuyorlar ama çok güzel nemlendiriyorda denemez. Orta derecede nemlendiriyorlar.

sevda s. dedi ki...

Renkleri de ne güzelmiş, özellikle pembeye bayıldım :)

Modavesaire dedi ki...

merhaba ben de oriflame hastasıyım. bu iki rengi de ilk fırsatta alacağım. bişi soracağım ama o bej rengindeki nude görünüyor, öyle değil mi, şayet bej gibi kahve tonu varsa almayayım...

Unknown dedi ki...

MODAVESAİRE merhaba :) rengi elimin üzerinkeki swatchlarıyla aynı, hafif şeftaliye alt tonlu bir nude. kahvelik yok kesinlikle. Benim seriden en beğendiğim iki ruj kesinlikle tavsiye ederim ;)