Pazar, Ekim 02, 2011

Loreal Chrome Shine Far 169-Sepia Sparkle

Bu fara bayıldım ^_^

Fotoğraflarda bir türlü gerçek ışıltısını ve rengini yakalayamadım ne yazık ki :/ Gerçekte biraz daha koyu renkte ve altın ışıltılara sahip.


Fotoğrafi çekerken kabın etrafındaki tozlardan bi haberdim :D Kusura bakmayın...



 Bu farı göz kapağının iç kısmına sürüp crease bölgesini koyu kahverengi ve mat bir far kullanarak gölgelendirmeyi seviyorum. Birde göz kapağıma sürüp kahverengi ya da siyah bir kalemi eyeliner gibi sürmeyi...


Kesinlikle alınası bir far ;)

4 yorum:

itsbea dedi ki...

saol cnm.çok güzelmis gercekten, bende bunu alabilirim..

Unknown dedi ki...

benim de aklımda bu far. Nivea 3lü farım bittiği an almayı düşünüyourm :D p11nar da çok memnundu sanırım aynından.

Unknown dedi ki...

itsbeacım rica ederim canım :)

dofa tavsiye ederim canım evet Pınar'da bahsetmişti bu fardan :)

★nasli_ dedi ki...

Bunları oje olarakta kullanabilirsin şeffaf cilaya biraz far mükemmel oje :))
Blogun çok şeker,hemen izleyicin oldum kendime de beklerim ;)
♣This is ★ My βℒog♣