Cuma, Eylül 30, 2011

Oriflame Giordani Gold Aydınlatıcı Stick

İtsbeauty'den sevgili Melal'in isteği üzerine :)
Protect pan sonrası kendini deli gibi alışverişe veren Simyaser'in bir Oriflame alışverişinde kaptığı ve çook beğendiği bir ürün bu. Altın ışıltılarıyla, klasik beyaz ya da pembemsi aydınlatıcılardan uzak, disco topuna çevirmeden hoş bir ışıltı vererek beni kendine hayran bıraktı. Ben susayım fotoğraflar konuşsun...








Bu arada Melal baya açık tenli olduğunu söylemişti, benide bir düşünce sardı tabi. Ben koyu buğday ten rengine sahibim hatta malum yazdan yeni çıktığımız için biraz daha koyulaştım. Bende aydınlatıcı olarak başarılı duruyor ama daha beyaz tenlerde aydınlatıcıdan ziyade allık ya da far olarak kullanılabilir diye düşünüyorum, çünkü sadece ışıltı değil aynı zamanda renkte veriyor bu ürün. Daha anlaşılır olsun diye avucumun içindeki açık ten rengime güvenerek birde orada swatchladım.





Şimdilik benden bu kadar, umarım alanlar deneyenler memnun kalırlar. Bu arada elimin üzerindeki damarlı görüntüden ben hiç hoşnut değilim, hele de makro çekimle kocaman kocaman görünmelerinden ama yaratılış bu yapabilecek bişey yok ne yazık ki =)  Bir de unutmadan ürünün fiyatı bu ay ki oriflame kataloğunda 29.90 tl ;)
Sevgiyle kalın <3

5 yorum:

Mor Menekşe dedi ki...

canım beni kırmayıp bu postu hazırladığın için teşekkür ederim.:)
sanırım bu ürün benim için fazla sarı ve ışıltılı durur ben en iyisi body shop'un sıvı aydınlatıcısına bakayım.

Unknown dedi ki...

rica ederim canım, body shop'un o ürünüde güzel, açık ten renginde daha güzel duracaktır ;)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

şu aydınlatıcı işinden bir ben anlamıyorum sanırım

özge dedi ki...

işte bu,bende ne zaman dönüş yapıcaksın bloguna diye bekliyordum valla tüm aldıklarını böyle ayrıntılı bekliyorum haberin ola:)

Unknown dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN, sende anlıyosundur canım niye anlamıyasın :)

Özgecim, umarım heyheylerim üzerime gelmez ve sıkılmam hepsini eklerim buraya :D bu sefer pek bi kararlıyım bırakmiciim :)