Cuma, Ekim 15, 2010

Synergen Renkli Nemlendirici


Daha önce şu yazımda synergen antibakteriyel kapatıcıyı çook ama çoookk beğendiğimi yazmıştım sizlere ama ne yazık ki bu ürün için aynı şeyleri söyleyemiyeceğim. Her şeyden önce inanılmaz ağır ve tarifi mümkün olmayan bir kokusu var, ürünü sürdükten sonra geçer diyorsunuz ama geçmiyor, bir iki saat rahatlıkla hissediyorsunuz. Hafif yağlı bir yapıya sahip eğer yağ bezeleri çıkarabilmeye müsait bir cildiniz varsa ( benim gibi) bu ürün sizin tehlikeli olabilir.



Maske gibi durmuyor, cildi fondöten gibi kapatmıyor, pürüzsüz ve sağlıklı bir görünüm veriyor, nefes aldığınızı hissediyorsunuz ama bu bir çok renkli nemlendiricinin sağladığı bir kaç özellik... ekstra bir şey yok yani...


Yukarıdaki fotoğrafta simyaser yazan kısmın sağında nemlendirici uygulanmış halini görüyosunuz, solunda hiçbişi yok.
Sonuç olarak simyaser saydığın özelliklerin hiç biri benim için problem değil, uygun fiyatlı antibakteriyel bir renkli nemlendiriciye ihtiyacım var diyorsanız buyrun deneyin. Diğer türlü kaçın :)


6 yorum:

Blush dedi ki...

Fotolara bakılacak olursa kapatıcılığı gayet iyi gibi ama yapısı ağırsa sorun yaratabilir.

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

Ah simyaser yine rossmann dedin beni bitirdin. Diğer postuna da yorum yapmıştım hatırlarsın ;) açılmadı ki istanbulda gideyim saatlerce gezeyim :( fiyatı nedir bu renkli nemlendiricinin acaba ? uygunsa alınır beğenmesem bile atarım gider içim acımaz en azından dimi

Unknown dedi ki...

Blush haklısın bi süre kullanıp nasıl bi etki yaptığına bakıcam bu ürünün...

ezgi hatırlamaz olur muyum canım ;) bencede en kısa zamanda açılsa çok iyi olacak. fiyatı yanlış hatırlamıyorsan 5 buçuk lira falandı. fiyatına bakıp performansı düşünüldüğünde kesinlikle her kuruşunun hakkını veriyor ama eksik yönleri göz ardı edilemiyor tabi.

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

aaa çok uygunmuş fiyatı yaa anlaşıldı istanbula da açılınca ben bu rossmannda cüzdanı bırakıp çıkıcam :)

Unknown dedi ki...

:D yakında rossmann markası rival de loop un rujlarıyla ilgili bir yazı geliyor onları görünce ne diceksin merak ediyorum canım :))

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

aaa atlayıp ankaraya gelicem ama simyaser olmuyo böyle :)
hadi bakalım merakla bekliyorum canım :)