Cuma, Ekim 01, 2010

Oriflame Pure Nature Bitkisel Özlü Maskeler



Maskeler en sevdiğim cilt bakım ürünleri (: Bu şekerlerde son denediklerim, oriflame bitkisel özlü maskeler...
Sarı olan yasemin özlü soyulan bi maske, yağlı ve karma ciltlerin kullanımına uygun ama kuru ciltlere tavsiye etmem. Yeşil olan beyaz çay özlü jel yapıda bir maske cildi kurutmuyor, yağlandırmıyor; bu nedenle her cilt tipi için uygun. Pembe olan pıtrak otu özlü bir kil maskesi bence bu da yağlı ve karma ciltlere uygun, kuru ciltlere tavsiye etmem.

peki ben hangisini sevdim?
Benim için pıtrak özlü kil maskesi açık ara önde.



Benim bir maskeden beklentim cildi güzelce temizlemesi, tazelemesi ve bununla birlikte nemlendirmesidir. Bunu da en iyi sağlayan pembe olandı. Evde kil maskesi yapmaktan sıkılmış pratik bir ürün arayanlara tavsiye ederim. Kokusuda çok güzel :)



Yasemin özlü soyulan maskede içlerinde en sevmediğim oldu, açıkçası bu maskeye bitkisel demek içimden gelmiyor; çünkü resmen buram buram alkol kokuyor. Maskeyi kullanırken yanlışlıkla gözüme yaklaştırdığımda dahi gözlerim yaşarıyor.


Yeşil çay özlü maske ise olsada olur olmasada dedirtecek bir ürün. Temizleme ve canlandırma açısından hiç bir faydası yok ama iyi nemlendiriyor. Kuru bir cilde sahip olsaydım belki sevebilirdim, ama....

Bu maskelerin normal fiyatları 12 lira kadar indirimden 6 liraya temin edip deneyebilirsiniz. Umarım faydalı bir yazı olmuştur, sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok: