Pazar, Eylül 19, 2010

Ne İzlesek ?

Tabi ki korku filmi :D

Aradan ne kadar zaman geçsede insan tutkularından vazgeçemiyor anacım, görüldüğü gibi bende hala büyük bi tutkuyla sinemanın korku ögesi içeren her parçasını takip etmekteyim. Bakalım bugün sizler için hangi filmleri seçtim.

CEHENNEME 2 ADIM -2009-İngiltere


cehenneme 1 adımı izledikten sonra pek etkileyici denemez bu filme.. birinci filmin devamı olmasaydı, tamamen başka bi isimle izlemiş olsaydım bu filmi, çok etkileyici derdim ama şimdi ilkinin gölgesinde kalıyor bence. Genede izlenmesi gereken hele de korku severlerin kaçırmaması gereken bir film... ımdb puanı 6.0

EXAM -2009-İngiltere



Daha önce size küp serisini anlatmışmıydım hatırlamıyorum, geçmiş kayıtlarada bakmaya üşendiğim için böyle hatırlamıyorum deyip geçiştiriyorum :D kısaca sevdiğim serilerden biri olduğunu söyleyebilirim, birbirini tanımayan bir grup insan farklı bir yapının içinde uyanıyorlar, bu yapıdan kurtulmak için birlik olup zekalarını ve yeteneklerini konuşturmaya başlıyorlar. Gerçekten etkileyici bir seriydi. bu filmde küp serisine bir hayli benziyor. Büyük bir şirkete iş başvurusunda bulunan adaylardan seçilen 8 kişi son aşama olarak bir sınava tabi tutuluyor. kapalı bir odaya alınıyorlar ve sınavın kuralları kendilerine anlatılıyor. Sınav bitmeden odadan çıktıklarında diskalifiye olacakları özellikle belirtiliyor. ve sınav başlıyor, adaylar kağıtlarını açıyorlar, soruyu görmek için bir hayli heycanlı kağıtları incelemeye koyuluyorlar ama sorun şu ki soru yok! İşe girmek için cevaplamaları gereken tek soruyu önce bulmaları gerek:D




benim için ne fazla sıradan ne de sıradışı bir film ama oldukça sürükleyici, sınavdaki adaylarla birlikte sizde çeşitli çözümler üretmeye çalışıyorsunuz, eğer bu tarz filmlerde iyi bir gözlemciyseniz bu filminde başında hatta ilk sahnelerinde kazanan adayın hangisi olabileceğini tahmin edebilirsiniz.. Ama emin olun filmin sonu kolay kolay tahmin edilecek bir son değil.
şimdilik benden bu kadar, sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok: