Pazar, Kasım 08, 2009

Avon perfect wear eyeliner

Öncelikle bir kez daha bloğumu bu kadar uzun süre boş bıraktığım için özür diliyorum. Ne yazık ki bu aralar 1 günü 3 gün olarak yaşıyorum ve bazen yemek yemeyi bile unutuyorum hatta en son ne zaman yemek yediğimi bile:( (bu postu bitiriyim mutfağa saldırı düzenliycem zaten:) neyse yakınmayı bırakayımda geleyim avonun perfect wear eyelinerına. Bu ürünü bu ay avonun ikili paket kampanyasından aldım ve deneme fırsatı buldum.
Öncelikle şunu söylemeliyim sürümü çooook kolay ben bile sürebildiysem emin olun herkes rahatlıkla sürebilir. Siyahlığını beğendim tam kıvamında, ne çok abartılı bir siyah ne de çok şeffaf. Bir süre sonra gözün üst kısmına bulaşıyor diyenler var ama benim hiç öle bir şikayetim olmadı. Fakaaat her ne kadar adı perfect wear olsada kalıcılıktan eser yok hatta 2-3 saat içinde kendiliğinden uçmaya başlıyor. Kim gün ortasında tuvalete koşup eyeliner tazelemek ister ki???

Birde şöyle bir sürünüp çekineyim dedim umarım belli oluyodur malum benim temamda resimler pek detaylı gözükmüyor ama idare ediyoruz işte. bu arada göz kapağımdaki küçük kırmızı damarları görünce bende şok oldum merak etmeyin normalde yok onlar yorgunluktan olsa gerek:(
hadi simyaser kaçar:) mutfaktan çok güzel kokular gelmeye başladı nolur biri beni durdursun.
Tekrar görüşene dek sevgiyle kalın...

2 yorum:

KelebekAtölyesi dedi ki...

Kalıcı değilse kötü tabii,yahu ben ucuz diye flormardan almıştım bi tane o bile tüm gün bozulmadan duruyor.sevgiler

Unknown dedi ki...

ewt cnm flormarın eyelinerı bendede var o kesinlikle çok daha kalıcı