Salı, Eylül 29, 2009

Vizyondaki 2 korku filmi Veba - Şeytanın Oteli 2

Tanrıııım ne kadar üşengecim ben böle neredeyse 1 buçuk haftadır şu yazıyı yazıcam ama erteleye erteleye geldik bu günlere. Efem vizyona üst üste iki tane korku filmi girerde simyaser durur mu koşar gider tabi. Önce sırf merakımdan vebaya gittim malum ikinci seçeneğimiz şeytanın oteli 2 yi ilk filminden nasıl bişi olabileceğini tahmin ettim.




Biliyorsunuz son zamanlarda bi dolu korku filmi ortalıkta boy gösteriyor (:D bu nedemekse) ama hepsini toplasanız doğru düzgün bir korku filmi etmiyor. (elbetteki Orphan ı tenzih ediyorum:) Ne yazık ki Veba da bunlardan biri oldu benim için. Doğru düzgün bir korku sahnesi bile yooook sadece ses efektleriyle korkutmaya çalışmışlar insanları desem yeridir, öle bir ses efekti koymuşlar ki adam alt tarafı kapıyı açıyor zannedersiniz 18 katlı bina yıkılıyor töbe töbe ( kabul ediyorum biraz abarttım:) Hadi korku sahnelerini de geçtim filmde herşeyin ucu açık kalıyor merak ediyorsunuz şu adam öldümü, şu kadına noldu ki... ama o merak edilen yerlere asla gelinmiyor. Filmin orjinal adı Carriers ve sağolsunlar bizde Veba diye adlandırmayı uygun görmüşler :S ama aslında filmdeki veba değil belirtileri vebaya çok benzeyen virütik bir hastalık. Bu film hele de yakın zamanda izlediğimiz bir başka salgın hastalığı konu edinen korku filmi Rec in yanında solda sıfır kalır. Son olarak yetti artık şu sıradan salgın hastalık filmleri ve anladım ki bu iş parayla değil zekayla olur diyerek bitiriyorum. Geçiyorum diğer filme...





Şeytanın Oteli 1 yi izlemediyseniz eğer, bu filmi anlamanız ve beğenmeniz pek mümkün değil, çünkü tam anlamıyla birincisinin devamı niteliğinde. İlk filmi ben vasat bulmuştum bunun içinse vasatın biraz üstünde diyebilirim. Daha merak uyandırıcı, daha heyecan verici, daha gerici... film hakkında yapılan yorumları okurken bir arkadaş 'birinci filme göre her bakımdan kendilerini geliştirmişler' demiş çokta güzel demiş. Bu sefer üşengeçliğimin esiri olup kısa bir özet geçmek yerine fragmanları ekliyorum. Affedin beni...

ha bu arada birde ımdb puanlarına bakalım;
carriers henüz 485 kişi tarafından oylanmış puanı 7.2 benim puanım 5
şeytanın oteli 2 ise 1022 kişi tarafından oylanmış puanı 6.2 benim puanım 6
2010 da şeytanın oteli 3 te geliyormuş haberiniz ola.

2 yorum:

karamelim dedi ki...

simyasercim ben şeytanın oteli 1 de izledim şimdikinide ve iki seride vasattı ben zaten pek korkan bir tip değilim beni hiiiç etkilemedi verilen paraya yazık valla

Unknown dedi ki...

karamelim sinemada izlenesi bir film değil haklısın hele de filmlerden korkma duygusunu yitirmiş bizler için:) ama evde şöle boş bir zamanda izlenebilir işte...