Salı, Eylül 08, 2009

ben geeeeldiiiim:)

Erken bir dönüş yaptım ve size çoook güzel haberler getirdim. Biliyorsunuz sınavım için bir haftalığına bir ara veriyorum diye üzücü bir yazı yazmıştım. O günden beri harıl harıl çalıştım tabiri caizse tuğla boyutunda bir kitabın içinde yuvarlandım durdum. Arada sadece foruma girmek için mola verdim:) Pazar günüyse umutlarımın bittiği andı herşey bitti yetişemiycem, geçemiycem bu sınavı diyip durdum nerdeyse çalışmayı bırakıcaktım ama son gayret bugün sabahta kalktığım gibi çalışma masama oturdum. Tam dalmış çalışırken telefon çaldı isteksiz isteksiz açtım çok çok sevdiğim arkadaşım aramıştı. Veee o müüüthiiiiş haberi verdi bana sınavdan muaf olduğumu adımın listelerde yazmadığını, hocalarla görüştüğünü ve sınava girmeme gerek kalmadığını söyledi işte o an sevinçten uçtuğum andır işte buna kocaman bir smiley ekliyorum :D:D:D:D:D:D:D:D




Çalışma masamı, odamı, evi sevinçten her yeri dağıttım :D Dağıttığım gibide topladım ve attım kendimi sokaklara bir haftanın sıkıntısınıda attım üstümden. haberin verdiği sevinçten onca gün evde tıkılıp boşu boşuna ders çalıştığıma bile üzülmedim. Vizyonda ardı ardına korku filmleri varken simyaser durur mu dışarı çıktığı gibi sinemada buldu kendini vee ORPHAN a gitti:) Bu filmle ilgili yorumlarımı daha sonra yapıcam çünkü hemen geçiştirmek istemedim. Şimdilik bu güzel haberi burda bitiriyorum.

tekrar görüşene dek sevgiyle kalın:)


2 yorum:

Roxelanne dedi ki...

hadi bakalım geçmiş olsun canım:)

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim canım :D:D