Cumartesi, Ağustos 29, 2009

En yaratıcı emotion'lar ödüllendirilldi

eminim ki Emotion parfümlerini bilmeyeniniz yoktur bende ortaokul yıllarında tanışmıştım kendisiyle. hayatımdaki en değerli varlığım annemin o dönemlerdeki favori parfümüydü her çeşiti evin her köşesinde bulunurdu yani bu parfüm benim için bir nevi anne kokusu:)
geçtiğimiz günlerde emotion ın websitesinde gezinip parfümlerin içeriğini incelerken bir yarışma düzenlendiğini görmüş ve katılmıştım. okuyuculardan yeni bir emotion parfümünü tarif etmelerini istemişlerdi yani kokusu, şişesi, kutusu ve reklamı nasıl olmalıydı? bende bu konuya yönelik bir yazı yazıp göndermiştim. vee açıklanan sonuçlara göre şanslı 143 kişiden biri olmuşum. yarışmayla ve emotion parfümleriyle ilgili bilgiler için emotion ın websitesine bakabilirsiniz...

Bugün bilgisayarın başında pineklerken kapı çaldı ve emotion ın gönderdiği hediyeler elime ulaştı. Kendilerine teşekkürlerimi burdan iletmek istedim. Hadi bakalım emotion bana ne göndermiş...

Annem tutkunu olduğu parfüm ve deodoranta hemen el koydu bana da far ve kalp şeklindeki sevimli kutusu kaldı
fara yakından bir bakış...


6 yorum:

ozerella dedi ki...

Canım maşallah çok sanslısın.Güle güle kullan:)

karamelim dedi ki...

tebrikler canım güle güle kullan

YAPTAT dedi ki...

Seçkin ve özenli bloğunuza Link Avcısı "Aslan Kadınca Bloglar Grubu" arasında link vermiştir, selamlar.

Unknown dedi ki...

ozem, karamelim çoook teşekkür ederim:)
avcı ilginiz için teşekkürler.

cansudere dedi ki...

canım hadi hayırlı olsun iyi günlerde kullan hep sevgiler...

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim güzel dileklerin için:)