Çarşamba, Ağustos 05, 2009

Body Shop yosun matlaştırıcı gündüz kremi

Son zamanlarda body shop ürünlerine sarmış durumdayım. genel olarak bir çok ürününden memnunum ama bir kaçı var ki beni kendilerine hayran bırakmayı başardılar. bunlardan biri daha önce sizlere bahsettiğim c vitamini göz kremi diğeri ise görmüş olduğunuz matlaştırıcı gündüz kremi.

Oldukça hafif bir hapısı var, nemlendirme konusunda da başarılı, matlaştırmaya gelince; sürdükten sonraki 3-4 saat mat görüntüyü koruyor ama daha fazla bir şey beklemeyin. bu benim için yeterli bir süre normalde margarine bulanmış gibi bir suratım olduğundan bu kremin varlığına şükrediyorum. ayrıca bir de şu var terlemeyle kremin etkisi büyük ölçüde gidiyor. eğer sizde benim gibi yüzünden terliyebilen bir insansanız :S (hele de yazın en sıcak şu günlerinde) bu tarz kremlerden fazla bir şey beklemeyin derim.
birazda eksik yanlarından söz edeyim; öncelikle spf korumasının olmaması büyük bir eksi ve kişisel fikrim biraz daha vitaminlerle zenginleştirilmiş olsaydı daha iyi olurdu. matlaştırıyor ve nemlendiriyor iyi güzel ama bakım nerde???
fiyatına gelince, 30 tl gibi bir nemlendirici için oldukça uygun bir fiyata body shop mağazalarından temin edebilirsiniz.

6 yorum:

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

ben de yüzümden terliyorum :) terlemeye değil ama parlamaya çözümümüz var artık, mükemmel bir ürün denedik ebvata ile, sanırım o yazar bloğuna. mac prep+prime finishing powder. mükemmel bir ürün.

Unknown dedi ki...

hehe bence biz normal değiliz marjo:) ebvatanın yazmasını bekliyeyim o zaman bende denemek isterim.

ebvatathemua dedi ki...

Yüzünden terleyen bacılarımmm,gardaşlarımm,
yettim gayrııı! :))))
Saç diplerinden şelale gibi su çıkan biri olarak bizi bizden başkası anlamaz diyorum.
Ama Marjom da demiş artık yağlanma sorunumuz kalmadı,üstelik tere de dayanıklı bu MAC'in ürünü.

Unknown dedi ki...

HEHE süpersin ebvata:)) ben çok merak ettim şimdi bu ürünü, mac a uğrama zamanı geldiiii ;)

onorr dedi ki...

blogunu yeni keşfettim, takipteyim! :)

Unknown dedi ki...

onorr teşekür ederim :)