Çarşamba, Ağustos 26, 2009

Body Shop Bizi Sonbaharda da Süsle

Body shop un yeni sonbahar koleksiyonu web sitesinde görücüye çıktı, mağazalardada eylül ayında yerini alcakmış. ben bu seride özellikle rujlara bayıldım hele de pembişler ne güzel görünüyorlar öle. ama ne yazık ki o güzelim pembişler Türkiye de satışa sunulmıycakmış sadece 4 renk seçeneği sunmuşlar hehe ondada bi tanesini gözüme kestirdim hemencik. hadi bakalım koleksiyonda neler varmış...

farlar

açıkçası farlar çok sıradan geldi bana hani kırılan farlarımızı alkolle karıştırıp pres yapıyoruz yaa öle bir görüntüleri var.

allıkların renkleri çok güzel görünüyor helede soldakinin alt kısmındaki renge bayıldım umarım yakındanda bu kadar güzeldir.


göz kalemleri sanırım göz içine çekilebiliyorlar, en güzel yanları bu olsa gerek

veeee geldik rujlara, şöle genelden bir görünüş...



soldan sırayla pink flirt - pinkette - pure blush


bunlar benim sevdiğim pembişler ama ne yazık ki Türkiye de satışları olmadığı için benim olamıyacaklar...



soldan sırayla soft heather - berry shimmer - pink ginger - golden apricot


bunlarda tr de satışı olan rujlar benim gözüme kestirdiğim pink ginger :)

bu arada sonbahar serisi sınırlı üretimdedir haberiniz ola, fiyatlar ise allıklar 37.9 farlar 27.9 rujlar 24.9 kalemler 15.9 tl .

Herkese keyifli makyajlar ...

2 yorum:

D dedi ki...

ikinci far ve ilk 4 kalem tam benim renklerim. Çok sevdiğim renkler moda olunca aslında biraz sinirleniyorum :D gerçi heryerde bulunması rahatlık sağlıyor ama herkesde olması güzel olmuyor :D örenğin benim neredeyse imza rengim olan purple ash bu sene çok kullanıldı bütün vitrinlerde var :)

Unknown dedi ki...

:D fragariac bende öyleyim yaaa dertlerime tercüman oldun resmen bende çok bencilmiyim acaba fln diye düşünüyodum ama normalmişim demek:D benim öle imza rengim diyebileceğim bir renk yok ama yıllardır günlük kullandığım göz makyajım hep aynıdır, simyaser denince akla ilk gelen göz makyajımdır yani. ama o makyaj son 1 yıldır aşkı memnu bihter göz makyajı diye herkes tarafından yapılıyor :S ilk zamanlar çok kafaya taktım ama sonra 'herkeste bende durduğu kadar güzel durmuyor ki hııh' diye avuttum kendimi, ama daha sonra anladım ki gerçekten herkese yakışmıyor bu makyaj.
şimdi sanada aynı şeyi söyleyenilirm canım bu renkler sana herkesten daha çok yakışıyosa bırak kim giyerse giysin :P