Salı, Ağustos 11, 2009

Bir Alışveriş Günü

bugün alışverişteydim bir bilseniz ne ciciler aldım hepsini tek tek fotoğraflamak isterdim ama çok üşendim sadece takıları çektim bıraktım. İnanılmaz indirimler vardı tek tek anlatcam size ama önce takılarım...


en güzel indirimler claire's teydi ojelerde, rujlarda, eyelinerlarda %50 indirim vardı. takılardaysa seçili ürünlerde %70 e varan indirimler vardı. içeri girince kendimi kaybettim resmen inanın ne yana baktım neleri inceledim hiç hatırlamıyorum:) sadece kasadaki bayanın espri olarak 3 aylık kozmetik alışverişinizi yaptınız heralde dediğini hatırlıyorum:D gelse bizim evi görse ne der acep:D takı olarak orta kısımda üstteki küpeleri ordan aldım normalde fiyatı 20 liraydı ama %70 indirimliydi. inanılmaz çok sevdim benim kulaklarım hafif etli bir yapıya sahip o yüzden her küpe yakışmaz ama rengarenk her kıyafetimle uydurabileceğim şeker şeyler çok güzel oldu.
euromoda yada uğradım hiç bir yerde indirim yazısı felan yoktu ama bir iki şey alırım diye girdim içeri altın sarısı minik kalp şeklindeki küpelerle bal rengi bilezikleri alıp kasaya yöneldim, kasiyer aldığım ürünlerin yarı fiyatını söyledi ve %50 indirim var hanfendi dedi;) euromoda yı kınıyorum madem indirim var insan vitrinine yazar, gazetelerde reklam verir hiç olmazsa mağazada ürünlerin üzerine yazar yahu. neyse normal fiyatları küpeler 2tl bileklikler 0,4tl olan takılarımı yarı fiyatına aldım çıktım. (bu arada şu ince bilekliklerden sonunda kendime en uygun renkte olanını buldum:)
koton ve win-max ede baktım. biliyorsunuz win-max kotonun alt markası ucuzluğuyla bilinir ama ne gezeeer. bugün gördüm ki win-max koton dan daha pahalı. kotonda t-shirtler 15 tl filandı ama win-max te daha basit ürünler olmasına rağmen fiyatlar 20 liradan başlıyordu. bende koton dan 2 adet t-shirt kaptım hemen;) win-max tende boş çıkmıyım bari diye fotoğrafta soldaki küpeyi aldım. beklemediğim kadar yakıştırdım kendime ama birazcık ağırlar.
mango outletlerde hala indirim vardı pek t-shirt ve kot kalmamıştı ama elbiseler müthişti 120 liralık elbiseler 15-30tl fiyat aralığına inmişti. benim uğradığım şubesi ankara forumdaki gitmek isteyenlere duyurulur bu şubedeki ürünler kolay kolay tükenmiyor ;) ordanda 15 tl ye bir elbise aldım annem hala o elbiseyi o fiyata aldığıma inanamıyor.
lc waikiki yede gittim vitrinde kocaman %50 indirim yazmasına rağmen mağazada %50 indirimde olan hiç bir şey yoktu. maximum %20 indirimler vardı çok sinir oldum üstelik lc waikiki bunu hep yapıyor. sinir olmama rağmen ordanda 20 tlye lacivert renk keten pantolon aldım ama hala içime sinmedi.
de facto da her sezon sonu yaptığı gibi 3al 2 öde ya da 1 alana 1 bedava kampanyalarını başlatmış ama yemezler dilim yandı bir kere. o kampanyadan aldığım t-shirtler bir yıkama sonrası çöplüğe uğurlandı. de facto dan hiç bişi almadım
collezione da ilk defa beğendiğim birşey bulamadım mağaza zaten bir tuhaftı sanki yarım saatliğine bütün fiyatları yarıya çekmişlerde insanlar mağazaya doluşmuş her yeri dağıtmış sonra çekip gitmişler gibiydi. girmemle çıkmam bir oldu.
realde she standı var biliyorsunuz orayda gittim she'lerden çok cici şeyler kaptım kullandıktan sonra yorumlarım sizlerle olucak.
işte aklımda kalanlar bunlar umarım işinize yarar bişiler bulmuşsunuzdur bu yazımda.
sevgiler...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

aaa diğer cicilerinide cekseydin yaa canım merak ettim :)
Takıların küpelerin şahane bende almıştım onlardan cok güzel duruyolar güzel günlerde kulanman dileğiyle canım :)

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim canım beğenmene sevindim. diğerlerini çekemedim canım çok yorulmuştum :S ama ileriki zamanlarda neleri nasıl giydiğimi çeker koyarım cnm merakta bırakmam seni :)