Pazar, Temmuz 12, 2009

Flormar supershine lipgloss




Selamlaaar..
Yine bir kozmetik yazısıyla karşınızdayım. Yukarıda kısa sürede hastası olduğum glossları görüyorsunuz:) Allahııım bir glossun yapısı bu kadar mı güzel olur ve bunu yapabilen markada bir Türk kozmetik markası mı olur. Flormarın son çıkardığı bu supershine serisinin rujları ve ojeleride çok başarılı ve tam yaz renkleri ama glossları bir ayrı. resmen aşık olunası:)
Siz sevgili okuyucularım için bir de tombiş ellerimin üstüne swatch yaptım bendekiler soldaki 113, ortadaki 105 nosu, sağdakinin ise malesef nosu silinmiş ancak öğrenmek isteyen olursa araştırıp daha sonra yorum kısmına ekleyebilirim.


aslında glosslar bol simli yapıda ancak yukardaki fotoda pek belli olmamış. Onun için bir fotoğraf daha...


Bu glossları bana bu kadar sevdiren şey nedir birde ondan bahsedeyim. Öncelikle kremsi yapıları ve diğer glosslar gibi yapışkan bir yapıda olmamaları benim için muhteşem. Onun dışında kokuları ve tatları hiç rahatsızlık verecek gibi deil; ancak daha öncede söylediğim gibi bir glossta ya da rujda son dikkat edeceğim şey koku ve tattır:) 113 numara benim favorim lolipop kırmızısının biraz simlisi gibi bir duruşu var pigmentli dudaklarda. ama 105 numarası için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim aşırı simli yapısıyla benim dudaklarımda beyaz leblebi yemişimde dudaklarıma bulaşmış gibi duruyor:) bu nedenle bazı koyu renkli rujların üstüne renk açma amaçlı kullanıyorum.
eeee bu kadar güzel şey söyledikten sonra birazda kötü yönlerinden bahsedeyim. En üstte eklediğim fotoğrafta sağdaki gloss gördüğünüz gibi baya bi azalmış halbuki bir elin parmaklarını geçmeyecek sayıda kullanıldı ama neredeyse yarıya indi, yani pek bir bereketsiz bu glosslar.
Fiyatları ise 9-10 lira civarı.
Geldik bir yazının daha sonuna tekrar görüşmek üzere sevgiyle kalın...

2 yorum:

cingifilli dedi ki...

canımm şu flormara taktım buaralar.neden bugüne kadar yanaşmamışım.
kırmızı olan favorim.bende denedim.
hemen bi tane alıcammm.

Unknown dedi ki...

evet canım ben hemen yedekledim bile kırmızıyı:) bugünlerde de en sağdaki kahverengi olana dadandım, cırtlak rujların üstüne çok güzel oluyor:))